Gå till innehåll

PLO 1/2 SvS 4500 BB stack


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Jag är inte så förtjust i hur wortex spelade sina händer heller. Värst var den med QQ-brädan, både pre och post! Eller nej fan, den nakna 95an är fan i mig värre. Och den nakna K5an!

Vad fan är det med de där minimumhöjningar, både pre och sedan vid riverträff, tryck på lite till fan om du överhuvudtaget tänkte höja!

Spelar ingen roll hur han är i dessa situationer.

 

Asså.. ett par saker bara..

Detta var 1/2 KRONOR på svenska spel.. en ren hobby/nöjes nivå enligt mig(eller finns det proffs på 1/2kr? :) )..

Hade även sett FI syna cr på river VÄLDIGT light,och det gjorde han även mot mig.. Visst kunde jag piska på,men han verkade ha lite respekt för mig så trodde denna taktiken var bäst för stunden.. Pluss att klockan var 4 på morgonen,och efter 12 timmars spel ser man lite vindögt..

 

Ni fattar inte hur sjukt spelet var.. Heeelt sinnigt.. Var som att ha en Ilari med 9 dunkar vin och en näve syra i kroppen,eller en gus tiltad o steamad som ett gammalt ånglok.. Har kollat mycket på omahaspel,även spelat lite själv,men detta var bland det mest extrema jag sett.

 

Slutligen.. Jag har ALDRIG påstått mig vara proffs,eller antytt mig tro att vara en.. Så enkelt är det. Sen tänker jag inte ens nämna hur illa jag sprang häromdagen. Alla ni påstådda proffs (framförallt omahaspelare)vet att vissa

dagar funkar allt,andra dagar funkar inget..

 

Klart slut o väl mött,och försök vara lite ödmjuka mot varandra.. Poker ska vara kul,ingen ego-mätar tävling som verkar bli allt vanligare nuförtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...