Maruzi Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ja jag fick vinst på en match idag pga att dom vann på övertid. fast spelet gällde bara under fulltid , kan dom kräva tillbaka de om jag cashar ut nu? för dom märker detta troligtvis imorn Citera
jaroiten Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Självklart kan de rätta till det, men ifall du hinner casha ut så tror jag knappast dom kommer jaga rätt på dig. Förutsatt att det inte är ett stort belopp vi snackar om. Citera
Skanke Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Går det med instant till neteller så borde det funka, fast om uttagen tar ett par dag blir det ju svårt Citera
gdaily Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Du lär ju inte vara välkommen som kund där heller i fortsättningen, värt det? Citera
Maruzi Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 joo går instant till neteller. jag vet inte, har funderat på den frågan också. men man kan alltid signa via en vän eller nåt annars. men lät dom ligga kvar iaf. Citera
jierli Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Värt att byta site för typ 12 tusen kronor? Vissa skulle tycka det, andra skulle nog inte. Är ju helt upp till dig, hur mycket pengarna det är för individen liksom. Mucho dineras för mig, hade sett det som den bonus man är värd efter alla åtskilliga timmars rejkande åt siten och sedan hittat något annat Men så är jag lite vidrig ibland när det gäller person vs stora företag också. Citera
Dead-Inside Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Om dom nu jagar rätt på dig så hävdar du dig bara inte veta något. Citera
DrRoland Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 joo går instant till neteller. jag vet inte, har funderat på den frågan också. men man kan alltid signa via en vän eller nåt annars. men lät dom ligga kvar iaf. Dom kan låsa ditt neteller också, så det är absolut ingen säker väg. Hur mycket pengar handlar det om? Citera
jierli Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 1200€ Jag vet vad jag hade gjort iaf. Dessutom går utbetalningarna till swedbank på 1min därifrån Citera
maskineri Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Dom kan låsa ditt neteller också, så det är absolut ingen säker väg.Hur mycket pengar handlar det om? en spelsite låsa ens neteller? låter väldigt otroligt om jag får säga det själv. har du någon källa på detta? du låter säker på din sak. casha ut och spela vidare på någon annan sida, finns tusentals pålitliga och sjysta sidor. hade troligtvis inte orkat bry mig om det gällde 2-300 eur, men 1200 eur kan man faktiskt ha mkt skoj med Citera
DrRoland Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 en spelsite låsa ens neteller? låter väldigt otroligt om jag får säga det själv. har du någon källa på detta? du låter säker på din sak. casha ut och spela vidare på någon annan sida, finns tusentals pålitliga och sjysta sidor. hade troligtvis inte orkat bry mig om det gällde 2-300 eur, men 1200 eur kan man faktiskt ha mkt skoj med Jag vet faktiskt inte hur det går till. Tycker också det låter otroligt. Antar att man får lusläsa både neteller och sajtens TC. Citera
Leif Klingemo Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Ja jag fick vinst på en match idag pga att dom vann på övertid. fast spelet gällde bara under fulltid , kan dom kräva tillbaka de om jag cashar ut nu? för dom märker detta troligtvis imorn Var det en fotbollsmatch du spelade på? "Øvertid" - tillægg før skador och annat strul under ordinarie matchtid ræknas som ordinarie speltid. Då bør spelet/vinsten vara ok, eller? Førlængning=matchen avblåst innan den forsætter=ingen vinst. Citera
Recommended Posts