Gå till innehåll

Vad hände med Geigert?


Crappy

Recommended Posts

Geigert skall roa Öis-publiken

Det skall bli roligare att gå på Öis matcher. Det skall Joakim Geigert se till.

 

Arrangemangen före, under och efter matcher blir allt viktigare för klubbarna. Det är också en genre som ständigt utvecklas och som omsätter alltmer pengar. Det har Öis tagit fasta på och kommer att anställa tv-mannen Joakim Geigert.

- Han kommer att bli eventansvarig, säger ordförande Lars Ranäng.

Joakim Geigert kommer förutom event även att arbeta med mediefrågor och klubb-tv. Det sistnämnda gjorde han hos Kanal Lokal fram till alldeles nyligen då kanalen fick ekonomiska bekymmer och tvingades sluta sända.

- Den nya arenan kommer innebära stora möjligheter för arrangemangen, säger Joakim Geigert, som dock vill påpeka att han och Öis ännu inte har förhandlat klart.

 

Är du öisare?

 

- Jag är fotbollsälskare, svarar han diplomatiskt. Fast jag kan avslöja att jag är personlig vän med Marcus Allbäck.

1093601651616790541
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått reda på lite "snuskig insideinfo" och det finns absolut ingen "snuskig insideinfo", så att säga. Jag respekterar såklart och kommer inte gå ut med något av det jag vet, men det är å andra sidan inget direkt uppseendeväckande.

 

Så sitt lugna i båten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke Geigert jobbade för Kanal Lokal i Göteborg som gick i konkurs. Där arbetade han med riktigt förnedrande saker, som t.ex. fotbollsmagasin för Blåvitt och GAIS. Vi i ÖIS tyckte synd om honom, vi visste ju att han egentligen var en trevlig prick, och numera ska han sköta pausunderhållningen för samt någon form av klubb-TV-liknande grej för ÖIS. Det är all officiell information som finns, och jag har inte pratat mer med mina kontakter på ÖIS-gården vad det kan vara.

 

I övrigt så sågs Jocke på Max i Borås den 10:e februari kl 1740, 20 minuter innan avspark för årets första träningsmatch mellan Ellos och Lirarnas Lag. Han såg ut att vara vid gott mod, och fattas det när han fått ett sådant bra jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått reda på lite "snuskig insideinfo" och det finns absolut ingen "snuskig insideinfo", så att säga. Jag respekterar såklart och kommer inte gå ut med något av det jag vet, men det är å andra sidan inget direkt uppseendeväckande.

 

Så sitt lugna i båten.

 

 

Inga spekulationer? Inte en små som:

Sur på pokersverige eftersom du fick utmärkelsen och inte han?

Eller:

Rök ihop med Norinder, på CC efteråt?

 

Från Norinders blogg

Det var riktigt trevligt tills det hände något som fortfarande gör mig riktigt irriterad. Jag återkommer om detta...

 

Jocke Geigert, alla heter Glenn och rensar fisk. Åk hem till ÖIS Jocke, åk hem.

 

Nåja den som lever får se, eller? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke har helt enkelt kommit hem!

Har du sett insidan på ÖISgården är du fast,svårare är det inte.

 

Det kommer bli en jävla fart på fotbollen i GBG,i synnerhet Sällskapet har skapat drag, det ihop med den nya arenan skapar ett bra läge för JG att spä på intresset,han är ju en genuin fotbollsälskare och bra i/på media.

 

Crappy- Vår arena är nyare än er ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke har helt enkelt kommit hem!

Har du sett insidan på ÖISgården är du fast,svårare är det inte.

 

Det kommer bli en jävla fart på fotbollen i GBG,i synnerhet Sällskapet har skapat drag, det ihop med den nya arenan skapar ett bra läge för JG att spä på intresset,han är ju en genuin fotbollsälskare och bra i/på media.

 

Crappy- Vår arena är nyare än er ;-)

 

Har man sett insidan hos vissa ÖISare så borde man nog hålla sig långt ifrån den gården...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått reda på lite "snuskig insideinfo" och det finns absolut ingen "snuskig insideinfo", så att säga. Jag respekterar såklart och kommer inte gå ut med något av det jag vet, men det är å andra sidan inget direkt uppseendeväckande.

 

Så sitt lugna i båten.

 

Känns inte detta inlägg relativt meningslöst? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Information till hela pokerforum: På fredag är det en grym middag för ett antal insiders i ett fett sällskap. På dagordningen står värsta skvallret som bara vi som får komma känner till.

 

När kommer den officiella inbjudan?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...