pjharvey Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 kör Boss med contributed eller dealt när man räknar rakeback? Citera
redlineer Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 kör Boss med contributed eller dealt när man räknar rakeback? Vägd contributed har jag för mig. Citera
Supertequila Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Har för mig att det bara är contributed. Citera
redlineer Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Har för mig att det bara är contributed. Ok då har dom bytt isåfall, vet att det var så förut iaf. Citera
Supertequila Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 vad är skillnaden? Finns såvitt jag vet 3 typer av rakeback. Dealt hands: alla som tilldelats kort i handen får dela på raken när rakeback beräknas. Contributed: Bara de som är med i potten får dela på raken när rakeback beräknas. Raken delas jämnt mellan pottdeltagarna. Vägt contributed: Bara de som är med i potten får dela på raken när rakeback beräknas. Raken delas inte jämnt mellan pottdeltagarna utan vägs beroende på vilken part som stoppat in mest pengar i potten. Citera
FraXioN Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Finns såvitt jag vet 3 typer av rakeback. Dealt hands: alla som tilldelats kort i handen får dela på raken när rakeback beräknas. Contributed: Bara de som är med i potten får dela på raken när rakeback beräknas. Raken delas jämnt mellan pottdeltagarna. Vägt contributed: Bara de som är med i potten får dela på raken när rakeback beräknas. Raken delas inte jämnt mellan pottdeltagarna utan vägs beroende på vilken part som stoppat in mest pengar i potten. Sen "riktig" rakeback också. Den som betalar raken (dvs vinnaren av potten) får tillbaka x % av det denne har betalt. Citera
Recommended Posts