Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll

xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Underbart skrivande! keep it up, vore så jävla roligt om du styrde upp en br o börjar köra över alla i ipokertråden även på borden. gl

fan du lirade väl på tribeca back in the days? har för mig att vi lirade lite där, kommer dock inte ens ihåg vad jag själv nickade...

Jag var DJshrek på tribeca och dalael på ipoker. Hade jag inte losat hela rullen när jag skotta mot en jättefisk hade jag redan vart uppe och krossat. De vet att jag var en av de bästa på mina nivåer i ipoker tråden. Säger inte att jag var bäst men kunna hålla strax under 6ptbb på 5/10 är det inte många som gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var DJshrek på tribeca och dalael på ipoker. Hade jag inte losat hela rullen när jag skotta mot en jättefisk hade jag redan vart uppe och krossat. De vet att jag var en av de bästa på mina nivåer i ipoker tråden. Säger inte att jag var bäst men kunna hålla strax under 6ptbb på 5/10 är det inte många som gör.

ok nice det. se till att vinna nästa skott, annars är det väl läge att börsrullen får minskas lite? djshrek minns jag, ska försöka luska ut vad jag själv kallade mig. hade ett par olika tribecakonton...

Länk till kommentar

ok nice det. se till att vinna nästa skott, annars är det väl läge att börsrullen får minskas lite? djshrek minns jag, ska försöka luska ut vad jag själv kallade mig. hade ett par olika tribecakonton...

Så länge jag är fyllegubbe så rör jag inte min börsrulle.;-)

Länk till kommentar

Vet att jag spela typ 27/17 på tribeca och testade allt möjligt roligt spel bara för att se vad som funkade gick ju från 0,25/0,50 till 5/10 på 4 månader genom att testa mig fram.

Minns även de fuskande norrmännen som bodde i samma hus som spelade 40/20 nåja jag ligger plus en 30k mot dem så för mig kvittar det.svindler bla var väl ett av nickena de hade. Collusion alltså.

Länk till kommentar

Fanns det inte en svindler på everest, samma snubbe?

Hade han såna stats så är det nog samma, och från Norge. Finns en stor tråd på 2+2 där han erkänner men sen tar tillbaka det att de fuskade. Han är bra så inte att han inte skulle klara sig utan att fuska. Men sitter man i samma hus, i samma rum och på samma bord är det nog rätt svårt att undvika fusk även om man inte tänkt fuska från början.

Länk till kommentar