Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.

Recommended Posts

Postad

På den tiden visste de knappt vad steroider var för något, därför vi fick så låga straff. Vi var på löpsedlarna på alla tidningar Aftonbladet, Expressen. Numera är det hårdare straff som gäller.

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ja alltså, det kan faktiskt vara så att anledningen till att dina historier inte får den kärlek du vill ha är att de oftast verkar väldigt osannolika. Säger absolut inte att du ljuger, det skulle jag aldrig våga, men vanliga svenssons kanske inte kan relatera till de sjukheter du har upplevt.

Nej kan nog vara så, därför jag hållit mig ifrån de allra sjukaste som jag upplevt inom drogvärlden.

Postad
Blev tagen med 200 effedrintabletter på mig av snuten. Fick ett papper hem sen att det bara var att komma och hämta tillbaka dem.:-)

Haft sådana i fickorna utan att polisen brytt sig så mycket om dom.

Brukade ha "märkes"-grejer i påsar när jag krängde sådant...

När jag var 19år åkte jag fast för steroidsmuggling det största beslag de gjort då hade bla 20 000 effedrint. Fick 100 dagsböter8-).

20000 är är par stycken... Men så länge det är "till eget bruk" kan ingen gnälla.

Nu är det stor risk att din dagbok blir din, min & några andras "knarkardagbok" ;-}

Postad

20000 är är par stycken... Men så länge det är "till eget bruk" kan ingen gnälla.

Nu är det stor risk att din dagbok blir din, min & några andras "knarkardagbok" ;-}

Det går under läkemedelslagen så man blir aldrig straffad för det, de kan bara beslagta det hela. Du är välkommen att dela min dagbok:).

Postad
Kränger numera mest bara "Spice" för att vara lite i gråzonen...

Jävla muppar som inte fattar att köpa i storpack så jag tar lite profit istället...

Vad är det för roligt kräm i spice då?

Postad
Vad är det för roligt kräm i spice då?

Kryddor och syntetiska cannabinoider som inte är olagliga men ger ungefär samma (eller bättre) effekt som THC och syns inte i drogtesterna.

Postad
Kryddor och syntetiska cannabinoider som inte är olagliga men ger ungefär samma (eller bättre) effekt som THC och syns inte i drogtesterna.

När blir Spice också olagligt? De har väl bestämt att det kommer att bli det?

Borde prova innan dess :mrgreen:

Postad
När blir Spice också olagligt? De har väl bestämt att det kommer att bli det?

Borde prova innan dess :mrgreen:

Var på "utbildning" om "nya droger" ordnat av Länskriminalan i Stockholm och enligt dom kommer det att ta ett bra tag...

Kriminalinspektören var märkbart irriterad när jag avbröt för ca 20e gången för att rätta till honom.

Jobbar med både nuvarande och fd knarkare så jag har bra koll och kan ta reda på vad som händer och fötter på knarkfronten.

Postad

Kan dra en historia om den sjukaste natt jag någonsin upplevt. Trodde jag hade blivit galen men det visade sig ha naturliga förklaringar.

Min schizofrena vän jag skrivit om tidigare kommer med två påsar tjack och säger att ena är dåligt och det andra bra.

Jaha då slår jag väl ihop dessa då och får ett medelvärde tänker jag. Jag och han ryker ihop för han börjar byta personlighet och jag hotar han med en macheta.

Så ut på fredagskvällen far jag, helt plötsligt börjar jag höra vad folk tänker. Jag hör deras tankar??? går över en åker och ser militärer som ligger under jord och vatten. Går fram på stan och stoppar bitar av plastpåsar i örona för att slippa höra vad folk tänker. Kan tänka mig hur jag sett ut mitt i fredagsvimlet.

Yrar om kring än mer och allt sjukare saker händer. Går hem till en jag känner och hör att min schizovän gömmer sig i garderoben, babblar och har sig.

Nåja slutar iaf med att jag fick reda på att han blandat i lsd i ena påsen vilket jag inte hade en aning om. Var rätt otäckt när man inte vet om det.

Trodde jag blivit komplett galen.

Postad

Hört liknande historier om "bra röka" där någon blandat syra i rökat.

Annan variant som kan hända nyförtiden är att man får "riktigt bra tjack" men det råkar vara metamfetamin.... Kul att inte kunna sova på några dygn.

Postad
Hört liknande historier om "bra röka" där någon blandat syra i rökat.

Annan variant som kan hända nyförtiden är att man får "riktigt bra tjack" men det råkar vara metamfetamin.... Kul att inte kunna sova på några dygn.

inge fel på meta. Går aldrig att få lika bra amfetamin som meta. Bara att ta lägre dos.

Postad
Bra med lite självkontroll helt enkelt.

Särskilt när man är uppe kl 4 på morgonen och ska börja jobba kl 9...

I´m screwed :shock:

Jobbigt kan vara bra med lite effedrin på fickan då.

Postad

Skulle ge mig i diskussionen om jag inte var så trött. Har inte skrivit ett enda meddelande på 2+2.

Jobbigt kan vara bra med lite effedrin på fickan då.

Nä för fan... Behöver minst 100mg och då blir jag skakig och ser ut som en påtänd knarkare. Väldigt obra. Tar hellre ett par timmars tupplur på betald arbetstid ;)

Postad

Kan dra en historia sj när jag ändå läser dina.

Fyllde 17 bast och min bästa polares storebröder skulle ge mig ngt fint tyckte dom.

Gick ner i källaren som redan bolmade av rök och gangstarap musik och jag fick en zut stor som en cigarr. Mådde prima och tyckte knappt jag kände av skiten tills jag märkte att jag var sj i det ngt rökfyllda rummet.

Plötsligt kommer "polarna" nedspringande och ropar snuten e här göm skiten snuten e här.

Jag accelererar likt en puma uppför en trappa i riktning mot balkongen samt hoppar ut genom fönstret från 1a våningen.

Lika självklart som att dom drev med mig var att fönstret inte var öppet och jag låg bloddrenerad i buskarna kl 04:00 på natten.

Kvällen avslutades därmed på universitetssjukhuset i umeå.

Postad
Kan dra en historia sj när jag ändå läser dina.

Fyllde 17 bast och min bästa polares storebröder skulle ge mig ngt fint tyckte dom.

Gick ner i källaren som redan bolmade av rök och gangstarap musik och jag fick en zut stor som en cigarr. Mådde prima och tyckte knappt jag kände av skiten tills jag märkte att jag var sj i det ngt rökfyllda rummet.

Plötsligt kommer "polarna" nedspringande och ropar snuten e här göm skiten snuten e här.

Jag accelererar likt en puma uppför en trappa i riktning mot balkongen samt hoppar ut genom fönstret från 1a våningen.

Lika självklart som att dom drev med mig var att fönstret inte var öppet och jag låg bloddrenerad i buskarna kl 04:00 på natten.

Kvällen avslutades därmed på universitetssjukhuset i umeå.

:-D