Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Men nej, din lektion har inte fått mig att förstå varför gamlingar inte förstår sig på banker.

Varför är jag inte förvånad? :-D Nåja, jag försökte i alla fall, men jag borde nog ha anat att det var lönlöst redan från början...

Postad

Ja, med intellekt som ett såll finns det risk redan från början att ens tankegångar är befängda, men i den händelse att du någon gång skulle hamna rätt så är ju inte direkt oddsen för att du lyckas klä det i ord särskilt tilltalande.

Det är inte direkt så att det inte är korkat att vägra fatta hur en bankjävel fungerar.

Postad
Ja, med intellekt som ett såll finns det risk redan från början att ens tankegångar är befängda, men i den händelse att du någon gång skulle hamna rätt så är ju inte direkt oddsen för att du lyckas klä det i ord särskilt tilltalande.

Det är inte direkt så att det inte är korkat att vägra fatta hur en bankjävel fungerar.

Äh, sluta nu. Du är ju bara lack eftersom tråden inte handlar om dig, titeln till trots...

Postad
Haha, nöff. Då kom vi in på en annan härlig flashback tråd.

Två ungjävlar går förbi ett par poliser och "nöffar" dom.

Skitgrejen går ända fram till domstol.

https://www.flashback.info/showthread.php?t=846431

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4370505.ab

Ähh sluta OTa nu ;) Tillbaks till topic, agree om att hon kommer in på top 10 listan över dumma personer. ALTERNATIVT top 10 listan över personer som inte bryr sig om pengar... Nån jävla lista ska hon in på iallafall. :-P

Edit.

Och den här gubben ska fanimej in på listan oxå!