Ekstrom Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Ska köpa en Ipod, och om jag vill kan jag få en text på baksidan, vad som helst verkar det som. Någon som känner sig manad får gärna ge förslag. Krav: det måste vara roligt! Pris: en bild på den färdiga produkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 "Orka sno en IPOD" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Ship it hola ballas Ship Ship McGipp BOOM HEADSHOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 "Nej, jag vill inte ha någon gravering" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "Bad motherfucker" [x] Episk filmreferens [ ] Roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "Nej, jag vill inte ha någon gravering" I enjoyed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Okej, ingen vinnare än. Jag har funderat på något i stil med KUKEN, kul på ett barnsligt sätt och på grund av att man får skriva vad som helst. Men Keep em coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 du behöver inte gravera din ipod bara för att det är gratis. det är halvkul första gången man tittar på sin ipod, sen lägger man inte ens märke till den. men för karmans skull tipsar jag om: There are no girls with good personalities. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "Jag gillar bajs" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 du behöver inte gravera din ipod bara för att det är gratis. det är halvkul första gången man tittar på sin ipod, sen lägger man inte ens märke till den. men för karmans skull tipsar jag om: There are no girls with good personalities. Klart att jag inte MÅSTE gravera, men nu råkar det vara så att jag vill ha nåt lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "I hate Apples" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 lol, kom tom ihåg att det fanns en gammal sån här när jag såg denna, pf-skadad http://pokerforum.nu/forum/off-topic/21014-vad-ska-jag-skriva-pa-min-ipod.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 lol, kom tom ihåg att det fanns en gammal sån här när jag såg denna, pf-skadad http://pokerforum.nu/forum/off-topic/21014-vad-ska-jag-skriva-pa-min-ipod.html Ja, lite skadad, men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 http://www.baksida.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Inte att förglömma, vad jag vet så är det väl bara iStore som graverar, och när jag beställde därifrån så skippade de med DHL eller liknande vilket gör att man måste komma ihåg att skriva en leveransaddress till dit man kommer vara dagtid alternativt själv åka runt halva stan för att hitta deras centrallager. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "all your base are belong to us" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 "Jag byter ut mig själv mot barnet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Inte att förglömma, vad jag vet så är det väl bara iStore som graverar, och när jag beställde därifrån så skippade de med DHL eller liknande vilket gör att man måste komma ihåg att skriva en leveransaddress till dit man kommer vara dagtid alternativt själv åka runt halva stan för att hitta deras centrallager. Jo, har hört att det är lite struligt hos andra firmor, därför beställer jag från Apple store. Grand Bark, nära vinnare, väntar nån dag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Snott från den andra tråden men: "Help! Im trapped inside the iPod factory!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 April , 2009 Rapport Share Postad 21 April , 2009 pain is temporarily glory is forever Tråkigt men skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts