Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej gott folk,

När jag loggar in i bwins klient så ser jag att det går kval till scandinavian poker cruise, det låter kanonkul och det är billigt att kvalificera sig, är det möjligtvis någon som sitter inne på lite information om turneringen?:-)

Postad

Nice värde just nu, typ 1-3 spelare i varje $2 eller $5 satellit till veckofinalen.. och ändå $50 garanterat i varje. Har redan vunnit min plats i veckofinalen så inga problem att dela med mig av värdet till forumet ;)

Postad

Aaaaaah...bussresa till Ystad med 80-talsfilmer och öl sen riggad kryssning där man först blir utköpt av tjuren från lund i turren och Gdaily i cash game...

Hur ska man kunna missa en chans att få uppleva det igen? =)

Postad
Aaaaaah...bussresa till Ystad med 80-talsfilmer och öl sen riggad kryssning där man först blir utköpt av tjuren från lund i turren och Gdaily i cash game...

ty

Postad

Blir det någon karaoke på bussen då? :)

• 3 weeks later...
Postad
Blir det någon karaoke på bussen då? :)

Finns det ris i Kina? Simmar en enbent anka i cirklar? Dessutom får ni en högst proffsig karaokevärdinna!

Buss-kina är ju klart underskattat också...

Ses på bussen!

/HeFo

Postad
Du ska väl med hoppas jag? :)

Åsneklantade mig ut som fjärde man i Cherrysatelliten (3 paket :cry: ) men är förstås oerhört sugen. Fick ju aldrig tillfälle att visa mina karaokeskills senast :mrgreen: .

Får se om jag kan skramla fram ett direktinköp.

Postad
Åsneklantade mig ut som fjärde man i Cherrysatelliten (3 paket :cry: ) men är förstås oerhört sugen. Fick ju aldrig tillfälle att visa mina karaokeskills senast :mrgreen: .

Får se om jag kan skramla fram ett direktinköp.

Varför synar du kungarna preflop :(:( Så som spelet såg ut hade jag ju vikt allt utom typ AK+ JJ+ alla dagar i veckan mot raise där och sen så hade vi kunnat glassa i mål :)

Postad
Varför synar du kungarna preflop :(:( Så som spelet såg ut hade jag ju vikt allt utom typ AK+ JJ+ alla dagar i veckan mot raise där och sen så hade vi kunnat glassa i mål :)

Jaså det va du, ja grattis då för fan ;-) .

Ja, synen pre va usel men spelet post va ännu uslare så snälla kommentera inte mer :oops: .

Vi får se, vi kanske syns där iaf. Då får du bjuda på en pils för mina gratismarker :-) .