Gå till innehåll

Vilka sajter erbjuder minifönster (miniview)?


robster80

Recommended Posts

Jag undrar om det är någon som vet vilka pokerklienter som tillåter att man spelar i minifönster, så att flera bord inte överlappar? Har testat 24h och party men de verkar inte ha den funktionen.

 

Undrar också om det är någon som har testat nordic poker?

 

/Robster

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det är någon som vet vilka pokerklienter som tillåter att man spelar i minifönster, så att flera bord inte överlappar? Har testat 24h och party men de verkar inte ha den funktionen.

 

Undrar också om det är någon som har testat nordic poker?

 

/Robster

 

Alla primaklienter har minibord, Ladbrokes likaså.

Det är de klienter jag vet. Kan tyvärr inte hjälpa dig med nordic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det är någon som vet vilka pokerklienter som tillåter att man spelar i minifönster, så att flera bord inte överlappar? Har testat 24h och party men de verkar inte ha den funktionen.

 

Undrar också om det är någon som har testat nordic poker?

 

/Robster

 

Alla primaklienter har minibord, Ladbrokes likaså.

Det är de klienter jag vet. Kan tyvärr inte hjälpa dig med nordic.

 

Tack för svaret. Prima klienterna visste jag redan om eftersom det är där jag spelar för tillfället. Men eftersom prima nätverket verkar ha en skum policy och lätt låser konton (läst på forumet) vill jag bort därifrån. Det är därför jag nu letar efter en klient med minifönster så att jag kan fortsätta spela flera bord samtidigt utan överlapp. Min dator är seg och spelar jag med överlappande fönster tar det tid att byta mellan fönstren. Det är här problemet ligger. Det fär väl bli Ladbrokes om inga andra tips kommer.

 

/Robster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack för svaret. Prima klienterna visste jag redan om eftersom det är där jag spelar för tillfället. Men eftersom prima nätverket verkar ha en skum policy och lätt låser konton (läst på forumet) vill jag bort därifrån. Det är därför jag nu letar efter en klient med minifönster så att jag kan fortsätta spela flera bord samtidigt utan överlapp. Min dator är seg och spelar jag med överlappande fönster tar det tid att byta mellan fönstren. Det är här problemet ligger. Det fär väl bli Ladbrokes om inga andra tips kommer.

 

/Robster

 

Jag tror nog att du ska ta det där med en stor nypa salt.. Jag har spelat på prima ett bra tag nu, har konto på flera olika klienter och jag har aldrig haft några problem med dem. Jag har även haft kompisar hemma som spelat med sitt nick från min IP (och jag har spelat hos dem) och det har inte hänt mig nånting. Har du inga oegentligheter för dig tror jag inte du skall oroa dig för att ditt konto ska bli låst helt utan anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack för svaret. Prima klienterna visste jag redan om eftersom det är där jag spelar för tillfället. Men eftersom prima nätverket verkar ha en skum policy och lätt låser konton (läst på forumet) vill jag bort därifrån. Det är därför jag nu letar efter en klient med minifönster så att jag kan fortsätta spela flera bord samtidigt utan överlapp. Min dator är seg och spelar jag med överlappande fönster tar det tid att byta mellan fönstren. Det är här problemet ligger. Det fär väl bli Ladbrokes om inga andra tips kommer.

 

/Robster

 

Jag tror nog att du ska ta det där med en stor nypa salt.. Jag har spelat på prima ett bra tag nu, har konto på flera olika klienter och jag har aldrig haft några problem med dem. Jag har även haft kompisar hemma som spelat med sitt nick från min IP (och jag har spelat hos dem) och det har inte hänt mig nånting. Har du inga oegentligheter för dig tror jag inte du skall oroa dig för att ditt konto ska bli låst helt utan anledning.

 

Det var just det där med kompisar som spelat hos mig med deras konto som jag är orolig för. Jag förstår i ärlighetens namn inte hur det skulle kunna vara ett problem eftersom jag har en dynamisk IP adress, men, men. Vill ju inte torska pengarna för att klienten fular sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Mitt Royal Vegas konto blev låst för att jag loggade in från ett internetcafe inne i stan. Det har gått 3 månader och dem har inte låst upp det. Har skickat in alla dokument dem krävde snackat med supporten ett antal gånger- inget hjälper. Till sist ville dem ha nummren på mitt visa kort- jag strök nummren i mitten. Dem villa ha alla nummren. Så jag skrev tillbaks o sa att dem kan stoppa nånting upp i ..ja ni vet.

 

Så visst kan dem låsa ens konto för skitsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jag har en inte så värst grym data men den duger till poker! 866mhz o jja en pc111 iallafall är det nåt fel med inställingen för jag kan inte ha miniwiew!!! fattar inte varför det inte går? kanske nån inställing som jag har fel eller nåt i den stilen! nån som vet nåt el har samma problem?

tack för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en inte så värst grym data men den duger till poker! 866mhz o jja en pc111 iallafall är det nåt fel med inställingen för jag kan inte ha miniwiew!!! fattar inte varför det inte går? kanske nån inställing som jag har fel eller nåt i den stilen! nån som vet nåt el har samma problem?

tack för svar

 

Vilken klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en inte så värst grym data men den duger till poker! 866mhz o jja en pc111 iallafall är det nåt fel med inställingen för jag kan inte ha miniwiew!!! fattar inte varför det inte går?

 

miniview funkar inte i omaha, om det nu skulle vara så att du spelar det, annars låter det konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en inte så värst grym data men den duger till poker! 866mhz o jja en pc111 iallafall är det nåt fel med inställingen för jag kan inte ha miniwiew!!! fattar inte varför det inte går?

 

miniview funkar inte i omaha, om det nu skulle vara så att du spelar det, annars låter det konstigt.

 

Det går heller inte ha miniview om man inte spelar med separata fönster. Du måste alltså ha ett fönster per bord, vet inte om det är en defaultinställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...