ankan666 Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Jag lirar endast heads up och spelar oftast bara ett bord. Jag har upptäckt stor skillnad mellan olika sajters programvara och hittils är prima överlägsat snabbast när det gäller antal händer per timme. Det är dock dåligt med action på prima nuförtiden så nu letar jag efter nya sajter. Jag vet att UB delar många händer i timman, men efter skandalen känns det otryggt att spela där. De sajter jag provat men som delar händer för långsamt: Full tilt (superlångsam) Pokerstars (lite bättre, men onödigt mycket dötid mellan händerna) IPoker (ipoker är ett skämt, långsammaste sidan på nätet?) SvS (för dålig mjukvara, bra relativ hastighet dock) Party (dom har ju nya HU-bord nu, men för långsamma händer. Går att likna vid stars hastighet) Nån som vet några SNABBA sajter/nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Boss är väl ganska snabba? B2b HU tycker jag går rätt bra tempo i cash fast inte i headsup, är antagligen samma men får ändå den känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Ongame skulle ja då säga, kan säkert passa dig också finns typ alltid hu bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 primas turbobord går rätt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 primas turbobord går rätt fort. Turbo HU finns dock inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Bara att återvända till motriggen på Ongame, Gorgor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pirezz Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Jag vet att UB delar många händer i timman, men efter skandalen känns det otryggt att spela där. vad för skandal? vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddiemedusa Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 vad för skandal? vad hände? googla UB scandal, så har du att göra en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Boss är väl ganska snabba? B2b HU tycker jag går rätt bra tempo i cash fast inte i headsup, är antagligen samma men får ändå den känslan. Boss är ju sjukt långsamma. Dessutom så tar de maxrake även i HU-potter. vilket gör att raken är 3ggr så dyr jämfört med andra pokersiter. Förutom detta så finns inga HU-bord. Boss rekommenderas EJ för HU-spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 2 Mars , 2009 Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Ongames HU är riktigt bra. Du hinner lätt över 300 händer i timman per bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts