Gå till innehåll

Bäst sajt med sämst motstånd


Mowry

Recommended Posts

jag har inte räknat på det, men det stod i clienten att de hade det bästa lojalitetsprogrammet.

 

Vad skönt att det stod där så att det inte råder något tvivel om den saken. Ska genast byta skin.

 

Kom på att jag även måste beställa alla träningsredskap från TV-shop också , för där säger dom att man får en snygg kropp av just den här produkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har inte räknat på det, men det stod i clienten att de hade det bästa lojalitetsprogrammet.

 

Om det är det bästa så bevisar det bara att de här j-a bonusprogrammen bara är trams för alla utom för er som supergrindar och spelar tiotusentals händer eller mer varje månad. För en vanlig snubbe som inte spelar high eller midstakes men inte heller supermicro och kanske ändå tillbringar i snitt ett par timmar om dagen på Everest och omsätter dryga 500 dollar i månaden (=50 dollar i Rake till sajten) så ger det med första nivån i bonusprogrammet ett gäng summitpoints som i princip precis räcker till att lira en femdollarsturre. Helt fantastiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

För att vinna är det viktigast hitta bra spel. Det skiljer sig dock inte så jättemycket mellan olika siter. Pacific och Pokeroom är bland de bästa, likaså svenska spel för låg PLO. Men deras klienter är så dåliga...

 

Jo, spelstilen spelar roll. Om man möter jätteaggresiva spelare går det att spela tight och vänta på bra kort...

Om man spelar mot passiva spelare är det viktigt att själv vara aggresiv......

 

Sen beror det ju på vilka klienter man tycker om, så att man klarar att spela sitt A-spel....

 

Ni kan googla efter min artikel om val av siter......

 

 

Så spelstilen skiljer mer än kvalitén på motståndet? Vissa siter har 200bb inköp och dylikt men förutom det kan det väl inte vara någon större skillnad om din teori stämmer?

 

IMO är det tydlig skillnad på motståndet. Inte lika tydlig som för några år sedan men fortfarande ganska tydlig (beroende på vilka siter man jämför förstås). Jag gick från parbet till party för några år sedan och det var som natt och dag. Jag övergav dock party när amerikanerna och därmed mkt fisk försvann. Idag är det kanske svårt att hitta så starka variationer som jag gjorde då men nog fan finns det variationer iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket skiljer det mellan siter? Min artikel visare att snittpotterna skiljer sig mellan siter avsevärt. Jag tror även att den "timlön" man får skiljer sig åt. Det tar dock lång tid att testa.

 

Jag brukar sluta spela på siter jag förlorar på (oavsett orsaken) och fortsätta på dem jag vinner på. Sunt förnuft.

 

Saker ändrar sig också över tiden..... Förut var pokerstars överlägset tightaste siten (några år sen), var mycket svårt att vinna där. Nu är pokerstars bland de med högst snittpotter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...