lagu2653 Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 (Det gäller No Limit Texas Hold 'em: Cash Game och Tournament) Jag håller på med en Java-applikation till mobiltelefoner som jag kallar TurboHomeGame (eftersom det är meningen att det skall snabba upp home games). I många pokerklienter finns en knapp som jag aldrig har använt, nämligen "Raise Any"-knappen. Vad har den för funktion? Hur stor blir höjningen? Är det "price to call" + 1 BB om rummet inte har som regel att höjningen måste vara minst lika stor som "price to call"? Är det Min raise any m.a.o? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 I limit är det en användbar funktion. Den enda funktion den har i NL är väl att en massa fiskar använder den flitigt:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lagu2653 Postad 28 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Så vilken av de funktioner som jag beskriver har den? "price to call" + 1 BB, "price to call" * 2, eller finns bägge varianterna beroende på pokerrum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Den minraisar.. Betar fi 100 å du har den iklickad så raisar du till 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts