Gå till innehåll

I Linköping spelas Second Chance den 14 mars


Ängeln17

Recommended Posts

Så länge ni fortsätter köra så ska jag göra ett allvarligt försök att ta mig förbi linköping framåt maj-juni!

 

Koordinera med mig miketime så kan vi stå och dra munbloss tillsammans :-P

 

Vi kanske ska samordna, TF? Jag är också sugen på att ta mig dit. Nu har vi iof geografiskt ingen nytta av varandra ur samåkningssynpunkt, men det kunde ju vara trevligt att ha en annan utböle att hålla i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi kanske ska samordna, TF? Jag är också sugen på att ta mig dit. Nu har vi iof geografiskt ingen nytta av varandra ur samåkningssynpunkt, men det kunde ju vara trevligt att ha en annan utböle att hålla i handen.

 

Jag SKA ta mig fan dit i april. Vi kan hålla handen alla tre. Eller nej fan, i ena handen har jag ciggen och i andra en öl. Vi kan stå tätt ihop istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kanske ska samordna, TF? Jag är också sugen på att ta mig dit. Nu har vi iof geografiskt ingen nytta av varandra ur samåkningssynpunkt, men det kunde ju vara trevligt att ha en annan utböle att hålla i handen.
Word! Kollade schemat häromdan och ser gärna att vi Englar någon av de två sista tillfällena innan sommaruppehållet.

 

Hålla handen? Sure, allt för att tilta de andra :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag SKA ta mig fan dit i april. Vi kan hålla handen alla tre. Eller nej fan, i ena handen har jag ciggen och i andra en öl. Vi kan stå tätt ihop istället.

 

I'm in! MTP att jag är en småbarnsfarsa med miljarder järn i elden så är jag inte främmande för att börja planera redan nu när det ska ske. Nån som har möjliga datum? Kan PM:a om ni inte vill lägga ut här.

 

Bärsen får ni stå för, men en cigg kan jag väl hosta ner om det krävs för medlemsskap i tuffa tuffingars klubb i pausen.

 

//Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eeexcellent. Vi kan sova i min Volvo.

 

Eller så hittar vi ett sunkigt ungkarlshotell och partar som om det vore 1999![/quote

 

Ja för mig kvittar det såklart :)

 

Samma här. Jag är med största sannolikhet på, vilket som. Jag är frivilligchaffis till hotellet om vi väljer den bekväma vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad vi kommer krossa er imorgon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

/ Skellefteå

 

 

WTF??????????????????

 

Lirar ni oxå i kvalserien, det har jag missat. Förresten går den väl idag igång för gnaget 8-) å inte möter vi SAIK då vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är med denna gången också så värde finns det helt klart. Hur många är anmälda just nu ängeln?

 

Åfan, detta ska bli trevligt.

 

Varför har inte Roslager och Hell nämnts i öldiskussionen, btw?? Eller Aecht Schlenkerla Rauchbier, för all del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi pratar väl om LHC här ? hehe

 

Jasså, men jag e ju en infödd Aikare serru 8-).

 

Fast å andra sidan så har jag en bekant som inte missat en av era hemmamatcher på, jag tror det är, 14år men jag ror ändå inte att ni klarar av att lra över er förmåga i morgon vilket behövs om ni ska slå LHC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfan, detta ska bli trevligt.

 

Varför har inte Roslager och Hell nämnts i öldiskussionen, btw?? Eller Aecht Schlenkerla Rauchbier, för all del.

 

Visst ska det :-D.

 

För att hos oss serveras bara Sofiero eller Mariestad samt Pepsi eller Fanta.

 

Åsså kaffe förstås. Men det ingår ihop men korven.

 

BTW: Sista möjlighet till anmälan är klockan 12.00 i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså, men jag e ju en infödd Aikare serru 8-).

 

Fast å andra sidan så har jag en bekant som inte missat en av era hemmamatcher på, jag tror det är, 14år men jag ror ändå inte att ni klarar av att lra över er förmåga i morgon vilket behövs om ni ska slå LHC.

 

hehe ENDA laget i Sverige som kallas AIK är det bästa och spelar hemmamatcher i Skellefteå, ni kommer inte ens va nära eliten;).

 

haha, vilken krigare vi ÄR bättre än LHC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...