Incognito Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 Finns det några bra övningar eller är det bara att spela o plugga teori som gäller? Citera
toppace Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 Finns det några bra övningar eller ? en hel del finns det, vad vill du veta och vad vill du öva? är det bara att spela o plugga teori som gäller? det finns inget som kan ersätta praktik, dessutom måste du spela mycket för att pröva de teorier du läser om. Lycka till! Citera
Largo-Sama Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 I många böcker finns det quizes som man kan testa sig på. Det borde finnas några sådana på internet också. Citera
Incognito Postad 20 April , 2005 Författare Rapport Postad 20 April , 2005 Finns det några bra övningar eller ? en hel del finns det, vad vill du veta och vad vill du öva? är det bara att spela o plugga teori som gäller? det finns inget som kan ersätta praktik, dessutom måste du spela mycket för att pröva de teorier du läser om. Lycka till! Jag spelar en hel del, det kan jag lova. Jag vill ha övningar inom de flesta områden att ägna sig åt när det inte är läge att spela pga av en eller annan orsak. Citera
mabose Postad 25 April , 2005 Rapport Postad 25 April , 2005 Ett tips är att kolla på dem som vinner mycket. Ta efter deras knep och sätt att spela. Så lärde jag mig spela NL. Citera
Recommended Posts