nutshellcracker Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 ...på FullTiltPoker och fick se en som angav sig vara Svensk, ta sig an PatrikAntonius. Laddade in 50k USD på 500/1000, det tog 39 händer så satt PA med all deg. Och det var total överkörning. Bland det värre jag sett. Mitt i all misär får man ändå säga att det var modigt...och det är nog allt man kan ge....IvanLendL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 slarvigt o bara köpa in för shortstack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakkee Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Finns det nån svensk som är hyfsat regular där på Fulltilts nosebleed? Finnarna har ju 3 st minst som jag känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallie999 Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Finns det nån svensk som är hyfsat regular där på Fulltilts nosebleed? Finnarna har ju 3 st minst som jag känner till. Extacymoney spelar 500/1K regelbundet, sen finns det ett par stycken spelare som spelar där till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Vem är denne rike donator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jag vet inte, men att ta skott mot Patrik Antonius i NL HE måste vara bland det mest EV- som en människa nånsin kan tänkas göra. Speciellt om det såg ut som det gjorde. 39 händer, 50k. Det var liksom inte ens halvnära. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Om jag skulle vara tvungen att spela 0,5k-1k NLT HU mot någon reg skulle jag kanske ta PA. Han verkar ju vara sämst teoretiskt, jämför med t.ex. Phil Galfond Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Finns det nån svensk som är hyfsat regular där på Fulltilts nosebleed? Finnarna har ju 3 st minst som jag känner till. Beror väl på vad man menar med Nosebleed nivå men Slaktarn, DIN_FRU, TerrorOfSweden/TheTerrorist lira ju hyfsat högt, även Nebuchad vad jag har förstått det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Speciellt om det såg ut som det gjorde. 39 händer, 50k. Det var liksom inte ens halvnära. skäms inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 skäms inte ens Många som tror på att det var du.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Många som tror på att det var du.... va? förstår ingenting nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Om jag skulle vara tvungen att spela 0,5k-1k NLT HU mot någon reg skulle jag kanske ta PA. Han verkar ju vara sämst teoretiskt, jämför med t.ex. Phil Galfond okok Många som tror på att det var du.... Även några som vet.....känns jävla gött att vara på den sidan som vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Om jag skulle vara tvungen att spela 0,5k-1k NLT HU mot någon reg skulle jag kanske ta PA. Han verkar ju vara sämst teoretiskt, jämför med t.ex. Phil Galfond Inressant fråga: Hur pass viktig är den teoretiska egenskapen (utav alla egenskaper..) i en HU match? Om man nu tar ett kört exempel: hur pass bra är Blom teoretiskt på Poker? Världsmästare? Bäst i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Även några som vet.....känns jävla gött att vara på den sidan som vet... Jo det måste kännas rätt häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Jo det måste kännas rätt häftigt. haha jag menade inte att det var jag som spelade , syftade på tråden i sig när jag gjorde mina ledsna gubbar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Laddade in 50k USD på 500/1000, det tog 39 händer så satt PA med all deg. Och det var total överkörning. Bland det värre jag sett. Då kan du ju inte ha sett allt för mkt i ditt liv. 50bb på 39 händer säger ju inte så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts