omalley Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Några små citat för skoj skull Vilka låtar? Pm:a svaren "This boy is to young to be singing the blues" "Theres a five minute break and thats all they take, for a cup of cold coffe and a piece of cake" "And I walk these streets, a loaded six string on my back" "With a spindle up my butt till it makes me scream" "Music is a World Within itself, with a Language we all understand" "Nice girls, not one with a defect cellophane shrink-wrapped so correct" "And another man named Bello, movin' around mysteriously" $10 på Pokerstars till första med alla rätt Citera
JesperPV Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 google gör den här tävlingen ganska lätt Citera
Dead-Inside Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 Mycket roligare med bara en låtrad. Tyvärr har Jesper pekat ut en fatal flaw i tävligen redan. Men att bara posta förslag i tråden är nog rätt roligt ändå (till skillnad ifrån PM) Edit: Oj jag är ju handikappad. Det var från flera låtar, jag tänkte väl. Citera
omalley Postad 24 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2009 Men googla då tråkmånsar . Citera
Jimbolito Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 "And I walk these streets, a loaded six string on my back" Jon Bon Jovi? "With a spindle up my butt till it makes me scream" Zappa - Bobby Brown Jag googla inte, jag lovar! Citera
Sweetchuck Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 "And another man named Bello, movin' around mysteriously" Bob Dylan . Hurricane Citera
Recommended Posts