Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

vi är i göteborg o taggar way out west ... körvi!

PRECIS På plats hos en Irlspolares lya och taggar med lite blandade drycker plus wii. Riktigt trevlig och taggen är riktigt bra. Ska träffa C87 om nåra timmar på Soleil(?) och får se om det blir nån SLAP då eller om jag väntar.. haha! Som sagt riktigt bra tagg och alla mår prima och går allin i gbg! Kan man begära mer av livet?

// Orrarah

Postad

Har du chansen att se Axwell så DO IT!! jag menar, gillar du andra hus än full house så är detta ett MÅSTE. Laidback Luke lät ju oxå skönt, Håkan Hs spelning läre ju oxå ha skaplig potential, varför är man inte där??!?!?!

Postad
Tappade/glömde min mobil på bakfyllan idag, på en parkbänk. När jag springer tillbaks 2 min senare är den borta. Fredagen den 13 ftw..

Äckligt...folk är såna äckliga svin. Den allmänna uppfattningen verkar vara: "höhö har man gjort nåt så korkat får man skylla sig själv...det är rätt att ta det man hittar". Tattarjävlar...

Postad
Äckligt...folk är såna äckliga svin. Den allmänna uppfattningen verkar vara: "höhö har man gjort nåt så korkat får man skylla sig själv...det är rätt att ta det man hittar". Tattarjävlar...

Hehe, ärligt talat klandrar jag bara mig själv. Är nog lite så själv. Men grejen är att det var en jävla 400krsmobil från teknikmagasinet och inte värd ett skit. Bara drygt för mig att bli av med simkort osv... Har bara billiga mobiler/brillor osv för att jag e ett klantarsel. :-)

Kollar Spurs-City och fyfan vad Spurs förtjänar ett mål. Såg ju avslutningen av PL i Thailand med hardcoresupportern Hertzog och då spelade de riktigt bra fotboll mot Arsenal och Chelsea. Hade varit kul med ett jämnt PL. Sen så är det ju alltid kul när city får kuk....

// Orrarah

Postad

Då såg ni inte broder daniel 08. Där var det mycket gråt och mycketmycket mer folk tror jag :) Kändes iallfall som det var mindre folk när jag ser videon. Ville gärna se håkan men fan vad dyrt bara för se han när man kan se han lite när som helst för några hundralappar bara :)

Postad

Såg i någon tidigare tråd att du sökte NLSH videos på DC. Nått tips på någon bra serie där? Plockar hem det mesta men tänkte mest om det är någon som är extra sevärd. Btw, 4a i tabellen nu KÄMPA HAMMARBY!!!