Amutu Postad 21 November , 2009 Rapport Postad 21 November , 2009 highroller, Snart jorden runt ? Citera
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Tja! Tycker verkligen vi ställer in på river i första handen. Dem andra är WP! Kollade upp dig på OPR och det såg inte lysande ut. Hur många bord spelar du osv? Man tjänar sååå mycket mer på att dra ner antalet bord och verkligen försöka utvecklas. Din winrate måste du förbättra avsevärt m.t.p hur mjukt motstånd det faktikst är på dessa nivåer. All lycka! Mvh Citera
Amutu Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 pokertableratings.com Sluta jaga supernova du kmr gula innan de fisk. Och ge mig länken till din video fast inte på megavideo eller var du nu skicka. Någonstans där man inte behöver regga på nån skum sajt tack Gratis är gott förresten. Citera
Lisa87 Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Jag slår om turn där med för FE + en hel del outs. EDIT: Dessutom slår vi väl om för att balansera? Citera
Lisa87 Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 ja det var jag, 24-tablar lite NL25 för skojjs skull, lite NL50 också fast mest NL25 på stars. Har en del händer på dig verkar som att jag är back $0.5 mot dig :@ Citera
Lisa87 Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Jag hittar nog viket ibland där med AQ. Är det din "tur" jag tagit över idag? Översettad 5 gånger på 3.5k händer lol Citera
Recommended Posts