zorba Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Den moderna fotbollen strikes again: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/england/article6071656.ab vi ses i superettan btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 NU FAN SKA NI UR!!!! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/djurgarden/article5674401.ab Jag vet att det här är ett jävligt drygt inlägg och jag ber om ursäkt för det men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Vilket är största plusset du hittat under en dag på NL50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Hehe.. Ska inte gnälla mer. Väljer att skratta åt eländet istället. Fick in det mot samma reg i blindbattles, med AQ vs 44 och AK vs 88. Torsk i båda obv.. 2 st QQ vs KK. Ett par + fd vs set..Lite gnäll blev det iaf. Börja iaf snacka med regen jag torska mot med AK o AQ. Tog hans msn och sitter nu och snackar med honom. Han säger att jag är bland dom bästa han har mött på nivån och det känns ju bra, då han verkar ha lite koll han med. Ska försöka lära mig ett o annat av honom innan det blir sussa. 325$ slutade kalaset på. Plus 5$ för månaden på 50k händer... Does not compute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ligger nånstans på dryga 300 också... Tror dock att det går att hitta ett monsterplus på 10-12 inköp, bara man har lite flyt... Yes. Helt klart. Hittade $850 plusset en dag på NL50 när jag 24-tablade FR på stars. Har för mig att jag klämde in 12k händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 15 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts