TANDEMCYKELN Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Vänner, Jag loggade in på Pokerstars och såg då att CBS 60 Minutes kommer att sända ett specialprogram om poker på onsdag den 20 april. TV4 sänder ju 60 Minutes, har jag för mig. Är det någon som vet hur lång fördröjning som TV4 har innan de sänder programmen? Citera
Bernt Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Vänner, Jag loggade in på Pokerstars och såg då att CBS 60 Minutes kommer att sända ett specialprogram om poker på onsdag den 20 april. TV4 sänder ju 60 Minutes, har jag för mig. Är det någon som vet hur lång fördröjning som TV4 har innan de sänder programmen? Hörde innan att det inte var mer än en vecka! Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 April , 2005 Författare Rapport Postad 19 April , 2005 Hörde innan att det inte var mer än en vecka! Underbart. Citera
Ekenstar Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Är nog 60 minutes midweek som kör ett specialprogram och kommer då inte visas på TV4. Det 60 minutes som TV4 visar sänds på söndagar i USA har jag för mig. Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 April , 2005 Författare Rapport Postad 19 April , 2005 Är nog 60 minutes midweek som kör ett specialprogram och kommer då inte visas på TV4. Det 60 minutes som TV4 visar sänds på söndagar i USA har jag för mig. Aj då! Finns det någon svensk kanal som sänder det programmet? Citera
Ekenstar Postad 19 April , 2005 Rapport Postad 19 April , 2005 Är nog 60 minutes midweek som kör ett specialprogram och kommer då inte visas på TV4. Det 60 minutes som TV4 visar sänds på söndagar i USA har jag för mig. Aj då! Finns det någon svensk kanal som sänder det programmet? TV8 länk till progammets hemsida på tv8 Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 April , 2005 Författare Rapport Postad 19 April , 2005 TV8 länk till progammets hemsida på tv8 Tack. Citera
sixten_83 Postad 21 April , 2005 Rapport Postad 21 April , 2005 Verkar dock så där intressant tycker jag. Citat från officiella hemsidan: "Plus, celebrated TV poker players share their secrets of winning, and how they read, and deceive, their opponents. Dan Rather reports. " Men som med allt annat kommer ju man ju kolla. Citera
Recommended Posts