Gå till innehåll

Propbet?


speltorsk_LOL

Recommended Posts

Hej.

 

Har blivit utmanad till ett propbet efter att ha varit lite stor i käften. Jag menade på att jag skulle (med lätthet :oops: ) dra in 15000SEK på Svs NL100 bord på en månad(30dagar). Jag skulle få oddset 2,5 mot 1 med ett insatstak på 10000SEK. Klarar jag det kommer jag att få 25000SEK plus mina inspelade pengar. Är det oddset skäligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15k på svs's 0.5/1..

Tror inte du gör det på 1 månad.

Det är 150 inköp, 75 om du kör 200bb deep..

 

Om du springer på 5PTBB/100 (10BB/100) så krävs det 150 000 händer..

Visst, 0.5/1 på svs är soft och du kan nog kanske klara att spela över 10PTBB/100. Då krävs det 75 000 händer för att du ska klara det, rätta mig om jag har fel.

 

2500 händer/dag.. 500 händer/bord (eftersom 5 är max).. SVS snittar väl ~70händer/h (uppskattat av mig lol) isf blir det 7h/dag på 5 bord..

 

Jag tror inte du skulle klara det och skulle nästan kunna beta 10k på att du inte klarar det :P

 

EDIT: Tycker alltså att du borde få bättre ods.. Jag hade nog krävt 4 eller 5 gånger pengarna.

 

Går väl även att jämföra med $? $2k/månad, NL50 är väl rimligt för att klara $2k/månad? $NL50 motsvarar väl högre än SEK:0.5/1?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2500 händer/dag.. 500 händer/bord (eftersom 5 är max).. SVS snittar väl ~70händer/h (uppskattat av mig lol) isf blir det 7h/dag på 5 bord..
Snittar på drygt 100 händer/timmen.

De jag satt på brukade ha 120 eller nåt, men kanske för att jag tog 0.01 sekund på mig för mina egna beslut.

 

Har du tid att spela är det ok odds. Eller, alltså, har du tid och ork att spela heltid får du till och med överodds.

 

Få in 3k händer/dag eller nåt, så löser det sig om du inte drar rätt in i en downswing eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snittar på drygt 100 händer/timmen.

De jag satt på brukade ha 120 eller nåt, men kanske för att jag tog 0.01 sekund på mig för mina egna beslut.

 

Har du tid att spela är det ok odds. Eller, alltså, har du tid och ork att spela heltid får du till och med överodds.

 

Få in 3k händer/dag eller nåt, så löser det sig om du inte drar rätt in i en downswing eller så.

 

Med snitt på ~100 händer/h är det skillnad.

Då ska det nog gå rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15k på svs's 0.5/1..

Tror inte du gör det på 1 månad.

Det är 150 inköp, 75 om du kör 200bb deep..

 

Om du springer på 5PTBB/100 (10BB/100) så krävs det 150 000 händer..

Visst, 0.5/1 på svs är soft och du kan nog kanske klara att spela över 10PTBB/100. QUOTE]

 

10ptbb+ måste man klara på 0,5/1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag är med högsta sannolikhet mycket sämre än dig och jag skulle kunna anta det där vadet. Handlar bara om att ha orken att att spela tillräckligt många händer eftersom du antagligen kommer ligga på 20+bb/100. Nu har jag ju inte råd att anta ett sånt vad, men har du 10k liggandes som du kan slänga iväg om du förlorar vadet så är det absolut värt det.

 

Varför har jag inga kompisar som ger mig såna propbets? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deal taken! Fick in 4000 till på samma vad. 14K totalt till 2.5x pengarna. Kommer att redogöra med resultat för varje dag vad det lider. Inte riktigt bestämt när jag sätter igång då jag har lite annat som kräver tid den närmaste veckan. Nån gång efter månadskiftet är det gogogo. :-)

 

Klarar jag det blir det en 50Kmånad på SvS NL100 =) Siick :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...