Pold Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Jag vill minnas att Ken Lennard sagt "hellre en tunna skit än att vinna första handen i en turnering".. d.v.s att det ska betyda otur.. är detta ett allmänt känt begrepp eller är det något som Ken själv hittat på? Själv lider jag av lindriga tvångstankar så vore bra att få klarhet i det här! Citera
Ekenstar Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Jag vill minnas att Ken Lennard sagt "hellre en tunna skit än att vinna första handen i en turnering".. d.v.s att det ska betyda otur.. är detta ett allmänt känt begrepp eller är det något som Ken själv hittat på? Själv lider jag av lindriga tvångstankar så vore bra att få klarhet i det här! Doyle Brunson sa samma sak i första handen i Poker After Dark denna veckan (fast de kör cash game denna vecka och inte turnering), att det är otur att vinna första handen, så det är väl ett internationellt känt begrepp. Citera
Gäst Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 I´d rather win a bucket of feces.. Nja, han pratar skit helt enkelt..... Citera
popquee Postad 19 Februari , 2009 Rapport Postad 19 Februari , 2009 Jag brukar försöka vinna första potten genom att bara ställa in allt pre, sen kan jag skylla på otur när jag åker ut. Fungerar rätt bra i de turneringar man vill ha galnings-image, faktiskt. Citera
Recommended Posts