Gå till innehåll

POKERFORUM.nu får egen supportkontakt!


QoS

Recommended Posts

POKERFORUM.nu får egen supportkontakt på 24hPoker!

 

Efter en del jobb så är det äntligen klart. Nu när sostlind fått lite andra uppgifter på 24hPoker och inte kan vara här lika ofta så har vi fått en egen supportkontakt som man kan maila till på svenska för att få hjälp.

 

pokerforum@support.ee används till kontospecfika frågor, allmänna frågor tas i 24hPoker gruppen så vi alla få del av ev. frågor och svar.

 

För att du ska få så snabbt svar som möjligt är det viktigt att du har med följande:

• Nick på 24hPoker.

• Fullständigt namn.

• Utförlig beskrivning av problemet.

 

Se till att du skickar från den e-mailen som du har registrerad för ditt konto hos 24hPoker, av säkerhetsskäl så besvaras inte kontospecifika frågor från andra mailadresser.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det går fortfarande att skicka mail på svenska till 24hpokers vanliga support?

 

Men det är ju bra att det finns en person som är dedikerad till att svara just på svenska, det går kanske lite snabbare eller nåt. Har inte skickat nån supportfråga på svenska till 24hpoker än så jag vet inte hur snabbt det går annars..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Hur lång tid brukar det ta att få svar från 24hpoker? Jag har skickat flera mail tidigare och aldrig fått svar. Sen igår så skickade jag ett nytt och hade inte fått något svar så idag skickade jag ytterligare ett. Hoppas de svarar någon gång. Annars kan de kanske ta bort länken till support? Jävligt arrogant att inte svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret QoS.

 

Jag har testat support@24hpoker.com oxå. De har inte heller svarat. Det är inte första gången detta händer. Jag mailade dem för ett halvår sen och har än idag inte sett röken av ett svar på det mailet. Jag må vara en bortskämd jävel men jag kan inte förstå hur det kan ta mer än en dag att svara på ett enkelt mail. Åtminstone en bekräftelse på att mailet har tagits emot borde man kunna kräva. Jag har aldrig nånsin varit med om en långsammare support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret QoS.

 

Jag har testat support@24hpoker.com oxå. De har inte heller svarat. Det är inte första gången detta händer. Jag mailade dem för ett halvår sen och har än idag inte sett röken av ett svar på det mailet. Jag må vara en bortskämd jävel men jag kan inte förstå hur det kan ta mer än en dag att svara på ett enkelt mail. Åtminstone en bekräftelse på att mailet har tagits emot borde man kunna kräva. Jag har aldrig nånsin varit med om en långsammare support.

 

Är det inte som så att supportens mail fastnar i något spamfilter - jag har svårt att tro att dom tänker "om den där dollarturisten mailar, just honom svarar vi aldrig. Fan vilket kul skämt, grabbar!"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte som så att supportens mail fastnar i något spamfilter

Nej det tror jag inte. All jävla spam kommer fram till mig så seriösa mail borde också göra det. Om det är något som sållas så hamnar det i skräpmappen och där har jag inte heller sett till några supportmail...

- jag har svårt att tro att dom tänker "om den där dollarturisten mailar, just honom svarar vi aldrig. Fan vilket kul skämt, grabbar!"...

Ja jag har också svårt att tro det men eftersom jag aldrig får svar på några mail så börjar man ju undra. Oavsett varför jag inte får svar så är det jävligt frustrerande. Alla andra mail kommer fram till mig så att just 24hpokers support inte skulle göra det verkar ju minst sagt skumt. Därför drar jag slutsatsen att de inte har svarat. Om det skulle visa sig att de har skickat svar på alla mina mail eller ens något av dem så får jag väl backa men den risken är försumbar.

Dollarturist, om det inte löser sig PMa sostlind så tar han tag i det. :)

 

gdaily, alltid så sympatisk. ;)

 

- QoS

Ok jag får ta och göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...

Måste prisa 24h`s vanliga support. Kanonbra! Hade ett problem med en banktransfer till martinspoker. Och martinspokers support verkar vara bedrövlig. Maila dom i fredags, inget svar än så länge.

Testade att maila 24h för att få support, och fick hjälp.

Kanon support! Tummarna upp!

Kommer helt klart lira där när jag inte "bonushorar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...