QoS Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 POKERFORUM.nu får egen supportkontakt på 24hPoker! Efter en del jobb så är det äntligen klart. Nu när sostlind fått lite andra uppgifter på 24hPoker och inte kan vara här lika ofta så har vi fått en egen supportkontakt som man kan maila till på svenska för att få hjälp. pokerforum@support.ee används till kontospecfika frågor, allmänna frågor tas i 24hPoker gruppen så vi alla få del av ev. frågor och svar. För att du ska få så snabbt svar som möjligt är det viktigt att du har med följande: • Nick på 24hPoker. • Fullständigt namn. • Utförlig beskrivning av problemet. Se till att du skickar från den e-mailen som du har registrerad för ditt konto hos 24hPoker, av säkerhetsskäl så besvaras inte kontospecifika frågor från andra mailadresser. Enjoy! - QoS Citera
Spaderknekt Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 Fast det går fortfarande att skicka mail på svenska till 24hpokers vanliga support? Men det är ju bra att det finns en person som är dedikerad till att svara just på svenska, det går kanske lite snabbare eller nåt. Har inte skickat nån supportfråga på svenska till 24hpoker än så jag vet inte hur snabbt det går annars.. Citera
QoS Postad 20 April , 2005 Författare Rapport Postad 20 April , 2005 Japp, det går. Fast när man skickar till pokerforum@support.ee inte bara vanligt service utan "sostlind"-service. - QoS Citera
Spaderknekt Postad 20 April , 2005 Rapport Postad 20 April , 2005 Okej.. Men det är inte Sostlind själv som svarar då utan en annan person som håller högre klass än den genomsnittlige supportpersonen.. Det är ju bra i alla fall. Citera
QoS Postad 20 April , 2005 Författare Rapport Postad 20 April , 2005 Spaderknekt, det precis det är tanken. - QoS Citera
QoS Postad 24 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2005 Är det 24/7-support? Nej det är det inte, men det är väldigt trevlig och snäll. - QoS Citera
raol Postad 26 Maj , 2005 Rapport Postad 26 Maj , 2005 Kan man kontakta denna support ang andra B2B-sajter? Jag har inte fått min bonus på Staffpoker, och får inga svar från deras support. Citera
QoS Postad 26 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2005 raol, nope denna är enbart för 24hPoker, dom är rätt hårda på att dela upp mellan skinnen nu när B2B är helt skilt och skinnen och nätverket är egna företag. - QoS Citera
Dollarturist Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Hur lång tid brukar det ta att få svar från 24hpoker? Jag har skickat flera mail tidigare och aldrig fått svar. Sen igår så skickade jag ett nytt och hade inte fått något svar så idag skickade jag ytterligare ett. Hoppas de svarar någon gång. Annars kan de kanske ta bort länken till support? Jävligt arrogant att inte svara. Citera
QoS Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Postad 26 September , 2005 Dollarturist, pokerforum@support.ee är en enklare support som kollas ett par gånger i veckan. Om det är akut så är support@24hpoker.com mycket snabbare. - QoS Citera
Dollarturist Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Tack för svaret QoS. Jag har testat support@24hpoker.com oxå. De har inte heller svarat. Det är inte första gången detta händer. Jag mailade dem för ett halvår sen och har än idag inte sett röken av ett svar på det mailet. Jag må vara en bortskämd jävel men jag kan inte förstå hur det kan ta mer än en dag att svara på ett enkelt mail. Åtminstone en bekräftelse på att mailet har tagits emot borde man kunna kräva. Jag har aldrig nånsin varit med om en långsammare support. Citera
Nusseman Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 24hpoker är skyldig mig ett gäng euros vi på PF-nu skulle få när vi lirade på vissa bord under bestämda tider i början av september... 2004... Har supporten fixat det? Nix. Visserligen en väldigt låg och ytterst symbolisk summa men ett löfte är ett löfte. Citera
gdaily Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Tack för svaret QoS. Jag har testat support@24hpoker.com oxå. De har inte heller svarat. Det är inte första gången detta händer. Jag mailade dem för ett halvår sen och har än idag inte sett röken av ett svar på det mailet. Jag må vara en bortskämd jävel men jag kan inte förstå hur det kan ta mer än en dag att svara på ett enkelt mail. Åtminstone en bekräftelse på att mailet har tagits emot borde man kunna kräva. Jag har aldrig nånsin varit med om en långsammare support. Är det inte som så att supportens mail fastnar i något spamfilter - jag har svårt att tro att dom tänker "om den där dollarturisten mailar, just honom svarar vi aldrig. Fan vilket kul skämt, grabbar!"... Citera
QoS Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Dollarturist, om det inte löser sig PMa sostlind så tar han tag i det. gdaily, alltid så sympatisk. - QoS Citera
Dollarturist Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Är det inte som så att supportens mail fastnar i något spamfilter Nej det tror jag inte. All jävla spam kommer fram till mig så seriösa mail borde också göra det. Om det är något som sållas så hamnar det i skräpmappen och där har jag inte heller sett till några supportmail... - jag har svårt att tro att dom tänker "om den där dollarturisten mailar, just honom svarar vi aldrig. Fan vilket kul skämt, grabbar!"... Ja jag har också svårt att tro det men eftersom jag aldrig får svar på några mail så börjar man ju undra. Oavsett varför jag inte får svar så är det jävligt frustrerande. Alla andra mail kommer fram till mig så att just 24hpokers support inte skulle göra det verkar ju minst sagt skumt. Därför drar jag slutsatsen att de inte har svarat. Om det skulle visa sig att de har skickat svar på alla mina mail eller ens något av dem så får jag väl backa men den risken är försumbar. Dollarturist, om det inte löser sig PMa sostlind så tar han tag i det. gdaily, alltid så sympatisk. - QoS Ok jag får ta och göra det. Citera
Dollarturist Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Ville bara säga att jag nu har pm:at sostlind och han löste problemet på ett kick. All heder åt honom. Dock har jag fortfarande inte sett något mail från supporten...kanske e noobfiltret? Citera
zacke Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Hur lång tid brukar det ta att få svar ? ställde ett par frågor i förrgår, borde jag inte ha fått svar vid det här laget ? Citera
QoS Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 zacke, runt en arbetsdag tar det. Skulle tror att det kommer under dagen. - QoS Citera
Shange Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Kan man på något sett ta ut pengarna och slippa 10€ avgiften utan att vänta 30dagar? Vägrar betala 10€ för ett uttag. Citera
NoSense Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Kan man på något sett ta ut pengarna och slippa 10€ avgiften utan att vänta 30dagar?Vägrar betala 10€ för ett uttag. Ja du kan ju välja att betala 800 vip (har jag för mig alternativet är.) Citera
León Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Måste prisa 24h`s vanliga support. Kanonbra! Hade ett problem med en banktransfer till martinspoker. Och martinspokers support verkar vara bedrövlig. Maila dom i fredags, inget svar än så länge. Testade att maila 24h för att få support, och fick hjälp. Kanon support! Tummarna upp! Kommer helt klart lira där när jag inte "bonushorar". Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.