Gå till innehåll

Prizonic ska vända trenden! 2/4 o 3/6 på b2b


Prizonic

Recommended Posts

Tjena Prizonic här, är 20 år och har pokern som huvudsyssla. Jag hänger allt för mycket här på forumet och har tänkt att starta en dagbok några gånger men det har aldrig blivit av. Har inlett februari riktigt dåligt och tänkte att det var dags att göra något så testar med att starta en dagbok =).

 

Spelar huvudsakligen på b2b och svenska spel på €2/4 o €3/6 respektive 7.5/15 och 10/20. Det är framförallt på b2b det har gått segt nu i februari då jag inte har lirat så mycket på svenska spel. Har precis fixat HM till b2b och hoppas verkligen att det ska kunna hjälpa mig för att förbättra mitt spel.

 

Det där får räcka som presentation. Nu är det dags att vända på steken :-D.

 

Inleder med en hand direkt.

Motståndaren spelare 29/16 med 3bet på 4% och är allmänt småkonstig. Vad gör ni på turn här, esset är ju ett bra bluffkort. Skjuter ni eller checkar bakom?

 

No-Limit Hold'em, $4.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($135)

Button ($515.30)

SB ($489.80)

Hero (BB) ($482.20)

UTG ($297.20)

 

Preflop: Hero is BB with 8club.gif, 7spade.gif

3 folds, SB calls $2, Hero raises $12, SB calls $12

 

Flop: ($32) 3club.gif, 9heart.gif, 6spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $24, SB raises $68, Hero calls $44

 

Turn: ($168) Adiamond.gif(2 players)

SB checks

Hero ?

 

Total pot: $168

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inleder med en hand direkt.

Motståndaren spelare 29/16 med 3bet på 4% och är allmänt småkonstig. Vad gör ni på turn här, esset är ju ett bra bluffkort. Skjuter ni eller checkar bakom?

 

No-Limit Hold'em, $4.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($135)

Button ($515.30)

SB ($489.80)

Hero (BB) ($482.20)

UTG ($297.20)

 

Preflop: Hero is BB with 8club.gif, 7spade.gif

3 folds, SB calls $2, Hero raises $12, SB calls $12

 

Flop: ($32) 3club.gif, 9heart.gif, 6spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $24, SB raises $68, Hero calls $44

 

Turn: ($168) Adiamond.gif(2 players)

SB checks

Hero ?

 

Total pot: $168

 

För de första! Du spelar ju inte alls på B2B för de har europeiska pengar inte amerikanska. Men fine! Vill du inte säga vart du spelar så skiter väl jag i de.

 

Ang handen gillar jag din squeezefloat på flopp och turn hade jag nog squeezefloatat igen för att det inte ska bli allt för exploaterbart. Jag menar du har ju både steg och pardrag = en jävla massa outs

 

GLGL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de första! Du spelar ju inte alls på B2B för de har europeiska pengar inte amerikanska. Men fine! Vill du inte säga vart du spelar så skiter väl jag i de.

 

Ang handen gillar jag din squeezefloat på flopp och turn hade jag nog squeezefloatat igen för att det inte ska bli allt för exploaterbart. Jag menar du har ju både steg och pardrag = en jävla massa outs

 

GLGL

 

 

Va?

 

Vad är en squeezefloat?

 

GL prizonic syns vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Haha jaså, tycker jag borde veta vem du är ifall du är från sölvesborg =)?

 

Det borde du göra. Jag är internationellt bekräftad som en av dem största kluns-mästarna någonsin..

 

Har badbeatat dig många gånger på kluns under alkoholens tecken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Very few people can double up, triple up, and quadruple up like Johnny Lodden can.

 

Earlier he made a comeback from a crippling 1,500, eventually to 8,000.

 

With around 3,300 in the pot and a flop of 743, one player bets 3,250, Lodden calls, and the player next to him in seat 2 raises it up. With the other player folding, it's down to a surprisingly tanned and well-rested looking Lodden to make his move.

 

He thinks for a few moments and then declares, "All-in!"

 

His opponent asks, "How much?" The dealer announces, "4,625 more."

 

Seat 2 calls and Lodden shows 54 for middle pair and an inside straight draw. To his utter despair, his opponent flips over pocket aces. The turn falls the K and things look desperate for Lodden.

 

However, knowing his luck, the river is the 6 and Lodden makes his straight.

 

He now sits on the best part of 20,000 chips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...