MacDaddy Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Kanadicken har ju skrivit ett par böcker, är de något o ha eller skräp? Jag skulle gärna vilja läsa lite om smallball spelet han förespråkar i en av dem men sitter här o ä lite tveksam till om det skulle ge något. Citera
OJP Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Kanadicken har ju skrivit ett par böcker, är de något o ha eller skräp? Jag skulle gärna vilja läsa lite om smallball spelet han förespråkar i en av dem men sitter här o ä lite tveksam till om det skulle ge något. Den första Hold'em Wisdom for all players är väldigt light. Något för en absolut nybörjare. Korta lättlästa avsnitt som avhandlar basic koncept på ett lättsamt sätt. Ca 160 sidor. Hade gett den till mamma i julklapp om hon skulle få för sig att börja med poker. Vill du ha den så ge mig ett vettigt bud och du har den på posten inom ett par dagar. Den andra, Power Hold'em Strategies har jag på hyllan, men har inte hunnit läsa den ännu. Den är ca 3 ggr så tjock och jag förväntar mig betydligt mer kött på benen och annan Negreanu pokersubstans i den. Citera
MorganSthlm Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Power Holdem Strategy är uppbyggd som Super System, dvs avsnitt skrivna av flera spelare. Small Ball av Negreanu tyckte jag var bra och likaså David Williams Mixing It Up. Jag har inte ångrat att jag köpte den. Citera
Rebonius Postad 18 Februari , 2009 Rapport Postad 18 Februari , 2009 Har läst Holdem Wisdoms for all players och den var icke bra. Citera
Recommended Posts