KOllopFiSH Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Standard willros har gjort en 5/10 sek instruktionsvideo! hej allihoppppppppp.............AAA! (blondinbella) Iaf så är willros the man the myth the världens mest otursamme man tillbaka! har ni inte saknat mig så äre kanske inte så jävla konstigt. Iaf så spelade jag nyss in en instruktionsvideo till alla er fiskar!!!!!! Ni kommer kunna se mig spela 3 bord på svs 5/10. det blev en ganska sjuk session med många intressanta händer, jag tror ni kommer lära er mkt av den! den blev rätt lång så jagk ommer att dela upp den i 2 delar. för er som tycker att detta låter kul ska jag be om en tjänst, nämligen: jag har en 30 dagars trial version av camtasia som jag har spelat in videon med. Jag vet dock inte hur jag ska spara den så att formatet blir ett annat och så att filmen tar mindre plats. HJÄLP MIG MED DET. Och när jag väl har gjort det, vart ska jag lägga upp den? Sista frågan: vill ni att jag ska kommentera filmen och prata om de olika händerna osv? Detta kommer bli jävligt kul för oss alla, MVH willors Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 ffs mr spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Detta kommer bli jävligt kul för oss alla, MVH willors This Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 hur blir det? ingen som bryr sig eller????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Viridis Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Lägg upp videon då så får vi se när du tiltar ur! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 5/10 sekunder? Är det bara sista handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Komedifilm obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 nej det är en riktig film där jag krossar 5/10! Men jag måste ju få hjälp om jag ska kunna lägga upp den...hur gör man om skiten till ett annat format? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 nej det är en riktig film där jag krossar 5/10! Men jag måste ju få hjälp om jag ska kunna lägga upp den...hur gör man om skiten till ett annat format? Högerklicka o packa upp till avi. Om den är i camtasia formatet dvs? Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 nej det är en riktig film där jag krossar 5/10! Men jag måste ju få hjälp om jag ska kunna lägga upp den...hur gör man om skiten till ett annat format? Ett tips, innan du startar både en tråd OCH en dagbok om att du ska lägga upp en film. Lägg då även med filmen i tråden, och SEN posta. Ett litet tips som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 11 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 men helvete ge fan nu din dumma jävla besservisser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Är poängen att du har gjort en film, eller att du inte vet hur man konverterar? Kul att du gjort en film, kör du livekommentarer eller diskuterar du i efterhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 haha denna måste ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Hur många omtagningar blev det innan du "krossade" som du säger? Upp med skiten nu så man får sig ett gott skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 11 Februari , 2009 Rapport Share Postad 11 Februari , 2009 Grym. kör ba! Upp med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Hur går det för filmskaparen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 det går inge bra, den första filmen som jag tänkte lägga upp är på 3gb! lol...måsste göra en ny nu och det blir med live kommentary! lägger upp denn om ett par timmar! vars ska ´jag läggas upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o3h Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Om du inte har utrymme kan du få lägga upp den på min server. Skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 det går inge bra, den första filmen som jag tänkte lägga upp är på 3gb! lol...måsste göra en ny nu och det blir med live kommentary! lägger upp denn om ett par timmar! vars ska ´jag läggas up den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 tror alla vill höra dina tankegångar... Upp med skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 men helvete ge fan nu din dumma jävla besservisser men lol, lägg upp filmfan nån gång då.. tänk om alla postade som du: "Om fyra dagar ska jag posta en handhistory, den kommer va så jävla intressant att du inte kan vänta, men det är som sagt om fyra dagar" den här dagboken och tråden jag har skapat hittills, är bara en teaser inför vad som komma skall" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 jag har en lioten kort film nu på typ 15 min! men internet fuckade upp sig så jag kunde inte spela mer! säg vart fan jag ska lägga upp den så gör jag det på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts