Ro33an Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Har spelat en del på svenskaspel men gillar inte klienten, då jag har svårt att multitabla på den. Spelar mkt DoNs och går sakta men säkert plus, Spelar på dom lägsta nivåerna. Det jag söker är alltså en klient med bra multitablings funktion och en sida med låg rake eller en sida med hyfsad rakeback. Har kollat runt lite och sett att vissa sidor har bra insättnigngsbonus, hur svårt är det egenliten att klara dessà? Vad rekommenderar ni? MVH Ro33an. Hoppas jag posta rätt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 Helt klart pokerstars. De har lägst rake på sina DoNs och man kan spela hur många bord som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 10 Februari , 2009 Rapport Share Postad 10 Februari , 2009 p-p-p-p-p-p-p-pooooookerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts