Estiris Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Hejsan, vet ej om deta furomet hör till detta men här kommer det. Jag van en turnering med nummer #137801210 kostade 70FFP och vinnare ska få 700 FFP och gå vidare till en tunering two hundred grand tunering. Står så på sidan att om man inte kan avregistrera sig ska man skicka mail i samma man fick att man har gåt vidare, är det så att jag kommer få mina 700FFP och inte gå vidare eller jag måste spela vidare för att kunna få dom?. Mvh /Estiris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Jag är rätt säker på att det var en satellit.. alltså 1 inträde till sunday 200k för varje 700fpp i potten.. Alltså vann du inträde till sunday 200k som är "värt" 700fpp.. EDIT: om du hade avreggat dig innan den började hade du fått T$11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts