mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Hej! Jag vet att man inte får snacka stakening på det här forumet, men jag har fått ett erbjudande om stake, ftops event 24 120$ KO, på 2+2 och han undrar såklart om jag har någon referens. Undrar helt enkelt om någon är vänlig nog att säga att jag är att lita på, helst vill jag ju ha det gratis men om ni är snikna kan ni väl få någon procent. Det är ju ingen bigdeal direkt med en turnering a 120$. edit: 1k poster gotta count for something ? Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Ja. Frågan är bara hur jag ska bevisa det? För att förtydliga mig lite, jag är inte desperat efter 1000kr. Även fast jag är short på pengar har jag lite heder i kroppen. Citera
Lisa87 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Har inte speciellt många poster på 2+2 men länka tråden så kan jag hitta på någonting (om du vill) Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Har inte speciellt många poster på 2+2 men länka tråden så kan jag hitta på någonting (om du vill) ty! allt har skötts i pm typ, om du pmar Morgan Dexter. Dock så skrev han så här i sista pmet: "If you can give me solid reference, I will be able to stake you. I will wait. Thank you " Frågan är ju vad solid är. Justja, mitt 2+2 nick är mrflow. Edit nr 2: http://forumserver.twoplustwo.com/135/staking/official-staking-thread-ask-offer-stakes-2-2-members-6-months-356185/index14.html var det jag hittade honom i. En fråga bara, finns det något sätt han kan scamma mig på? Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Btw, om någon annan känner sig lite vänlig så skadar det ju inte med fler som vouchar.. Citera
mr-flow Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 misspost. Vilken teaser. Citera
Recommended Posts