wyyyxz Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Är det någon som hittat första avsnitten av WSOPE? Det sändes väl i söndags? Brukar ju komma upp dagen efter på pokertube och liknande. Citera
redlineer Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Testa kolla på thepokerbay. Citera
Herveao Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Hittade du dom på pokerbay? Själv hittar jag inte avsnitten där eller någon annanstans. Går det att köpa dom på nåt sätt? Vill verkligen se dessa avsnitten eftersom fältet är så starkt borde det vara en hel del bra poker. Dessutom va det en hel del duktiga spelare på finalbordet. Citera
Herveao Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 dom finns på pokerbay.. hmm, jag är ny på sidan. Vad söker jag på? PMa gärna info eller skriv här.. Citera
Steel Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 dom finns på pokerbay.. Inte när du skrev, men idag lades de upp. 4 avsnitt, men inte det första verkar det som. Citera
Gäst Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Inte när du skrev, men idag lades de upp. 4 avsnitt, men inte det första verkar det som. Dag 1A är uppe nu Citera
Recommended Posts