SouthEast Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Det var SouthEast och hans avatar som fick en listplats i senaste numret av Pokermagazine. Wut.... Det har jag missat. Låg och läste Dödarns db innan zzzz igår och före det läste jag nåt annat i badet, men missade Nalles lista... Citera
SouthEast Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Wut....Det har jag missat. Låg och läste Dödarns db innan zzzz igår och före det läste jag nåt annat i badet, men missade Nalles lista... Var ju om han schackspelaren jag läste... Fascinerande imo. Citera
Sprattelgubbe Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Var ju om han schackspelaren jag läste... Fascinerande imo. Snygg uppväxt. Citera
SouthEast Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Att vara på Nalles innelista (Pokermagazine nr 1 feb 2010) måste kännas stort... 3. Årets forumbild Med lite tid över så surfade jag runt på ett och annat pokerforum och fann årets forumbild kopplat till ett nick. Pseudonymen SouthEast hade den klockrena bilden på Lasse Kongo!Grattis till god smak! Källa: Nalles innelista Pokermagazine Citera
miata91 Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2010 Idag blir det lite CG slask med lite polare, samt bad i tunna. Kan nog bli en och annan öl också. Har inte spelat mkt poker på 2 veckor nu, kört några billiga turneringar bara. Men åkt ut strax innan ITM i dem. Citera
omalley Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Jag nere i högra hörnet Funkade Tom & Jerrytröjan på alla brudarna? Citera
MikeTime Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Funkade Tom & Jerrytröjan på alla brudarna? Han hade samma tröja på sig i lördags... Citera
miata91 Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Han hade samma tröja på sig i lördags... Fick han hugg i lördags då? Citera
Cyntax Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Fick han hugg i lördags då?Ganska säkert fick han det, för jag var i krokarna av Västerljung, men han nekade en dejt med mig. Citera
MikeTime Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Fick han hugg i lördags då? Jodå, han blev lite upphetsad av Jennez sexmachine-röst och sen gick det som det gick... Citera
Skanke Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Efter en helg med massa sexande och allmän förtappning styrde jag lite poker igår igen. 49st don sng vilket gav drygt 500 poäng i min jakt på bonus. Till min förvåning plussade jag även på spelet så jag är nöjd. Efter jobbet idag blir det mer lir. Vi ska även försöka få igång en fajt i Call of juarez vilket jag garanterar kommer sluta i fiasko för mig I övrigt är en trip till Orsa inbokad första veckan i mars, jag och tjejen hänger med en annan familj, kommer bli riktigt nice tror jag. Har just läst Jag är wanted och kan rekomendera den till er som yckte snabba cash var bra tex. Det är en självbio av nån exkriminel som nu häckar i thailand och gömmer sig från både det ena och andra.... Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Hänger på ert Juarez ikväll om jag får tid över. Får besök kl 18 och det kan dra ut på tiden rätt rejält om jag har otur. Citera
Blattanfejan Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Funderar på att lira nåt på svs ikväll när frugan parkerar framför Let´s dance. Fast jag håller nästan på att somna, så vi får se om jag orkar Citera
miata91 Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Heja blattan... Citera
Blattanfejan Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Heja blattan... TY och heja oss i svsturrarna:-) Citera
Blattanfejan Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 ***** Hand 1242680524 ***** 75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 12 februari 2010 21:56:11 Texas Djup (Vanlig /Turnering ) Plats 1: Theleaf (3200.00) Plats 2: Forjak (3835.00) Plats 3: Propax (4329.00) Plats 4: ruter två (3090.00) Plats 5: Fiskface (2978.00) Plats 6: Narym (1041.00) Plats 7: pelle-p (2625.00) Plats 8: Snowsmile (1405.00) Plats 9: Fiddish (5711.00) Plats 10: Tebou (3025.00) Fiddish lägg LM 75.00 Tebou lägg SM 150.00 ** Giv ** Theleaf [N/A, N/A] Forjak [8k, 8h] Propax [N/A, N/A] ruter två [N/A, N/A] Fiskface [N/A, N/A] Narym [N/A, N/A] pelle-p [N/A, N/A] Snowsmile [N/A, N/A] Fiddish [N/A, N/A] Tebou [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Theleaf Lägg Forjak Höj till 400.00 Propax Lägg ruter två Lägg Fiskface Lägg Narym Lägg pelle-p Syna 400.00 Snowsmile Lägg Fiddish Lägg Tebou Lägg *** Flop(Board): *** : [6h, 7r, 5h] *** Bet Runda 2 *** Forjak Satsa 750.00 pelle-p All-in 2225.00 Forjak ??? Tveksam på höjningen pre. Bet post måste vara standard men vad göra mot Sigges omslag? Citera
MikeTime Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Som spelat är det syn imo. Dock känns det lite halvkallt att betta 400 i UTG+1 med 88. Syn pre och fold vid bet, alt fold pre. Citera
Skanke Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 ÅÅÅÅ vad roligt, grannfun sumpade min Iphone i ett vattenglas igår, någon som har en över som jag kan köpa????? Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2010 Rapport Postad 14 Februari , 2010 ÅÅÅÅ vad roligt, grannfun sumpade min Iphone i ett vattenglas igår, någon som har en över som jag kan köpa?????Låter som det är grannfrun som ska köpa en, inte du? Citera
Skanke Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Vi är inte så bra på att skriva här, antingen lägger vi ner eller biter ihop. Får snacka med grabbsen om det. Jag har varit rätt kass på att skriva själv men tycker det är kul med dagbok så jag ska försöka skärpa mig. Blev klar med bonusen på Coral poker idag, 600 in 1400 ut, då sparade jag nån hundring för att försöka klara en lite bonus jag kunde köpa för vip poäng, ligger även ok till i ett par race men de kan bara inbringa smådollars... Kärlekslivet flyter på och vi har börjat spåna om att flytta ihop, från spån till att det händer är förvisso lång tid men iom att vi har två kids var är det bra att iallafall börja kolla runt lite. Har jobbat rätt ok de senaste månaderna vilket är skönt då jag inte har kännt någon vidare drag att sitta och gneta framför datorn. Kommer även att ta en vecka i början på Mars och åka till Orsa för lite skidor. En kompis har fixat en stuga ska bli soft att glida omkring där lite..... Ha en bra kväll och fan vad strongt av Anja med brons.... Citera
miata91 Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2010 Men suck... hade precis skrivit ett långt inlägg med grafer över resultat och allt.. men lyckades klicka bort det av misstag.... o Citera
Skanke Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 Kollade lite os, drack öl och lirade med min minirulle. Spelade en 2dollars rb och kom runt 80 av 1400 vilket inbringade 16 dollar på satsade 6 spelade även 11dollars don med resultatet 11-5, satte även ett 22 skott så lillrullen hankade sig över 200 buck. Idag blir det dart och öl hos grannen, till middag ska vi käka köttsoppa sedan blir det ostron och skumpa. Soft mix:) Jag har även lovat Jenny att vi ska ha passonerad älskog om Sverige spöar de tappra gossarna från Minsk idag... Citera
GG Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 Som spelat är det syn imo. Dock känns det lite halvkallt att betta 400 i UTG+1 med 88. Syn pre och fold vid bet, alt fold pre. :D Citera
miata91 Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2010 Jag har även lovat Jenny att vi ska ha passonerad älskog om Sverige spöar de tappra gossarna från Minsk idag... Gooo Sverige!!!! Citera
Recommended Posts