Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att vara på Nalles innelista (Pokermagazine nr 1 feb 2010) måste kännas stort... :lol:

 

3. Årets forumbild

Med lite tid över så surfade jag runt på ett och annat pokerforum och fann årets forumbild kopplat till ett nick. Pseudonymen SouthEast hade den klockrena bilden på Lasse Kongo!Grattis till god smak!

 

Källa:

Nalles innelista

Pokermagazine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en helg med massa sexande och allmän förtappning styrde jag lite poker igår igen. 49st don sng vilket gav drygt 500 poäng i min jakt på bonus. Till min förvåning plussade jag även på spelet så jag är nöjd.

Efter jobbet idag blir det mer lir. Vi ska även försöka få igång en fajt i Call of juarez vilket jag garanterar kommer sluta i fiasko för mig :)

 

I övrigt är en trip till Orsa inbokad första veckan i mars, jag och tjejen hänger med en annan familj, kommer bli riktigt nice tror jag.

 

Har just läst Jag är wanted och kan rekomendera den till er som yckte snabba cash var bra tex. Det är en självbio av nån exkriminel som nu häckar i thailand och gömmer sig från både det ena och andra....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

***** Hand 1242680524 *****

75.00/150.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 12 februari 2010 21:56:11

Texas Djup (Vanlig /Turnering )

Plats 1: Theleaf (3200.00)

Plats 2: Forjak (3835.00)

Plats 3: Propax (4329.00)

Plats 4: ruter två (3090.00)

Plats 5: Fiskface (2978.00)

Plats 6: Narym (1041.00)

Plats 7: pelle-p (2625.00)

Plats 8: Snowsmile (1405.00)

Plats 9: Fiddish (5711.00)

Plats 10: Tebou (3025.00)

Fiddish lägg LM 75.00

Tebou lägg SM 150.00

** Giv **

Theleaf [N/A, N/A]

Forjak [8k, 8h]

Propax [N/A, N/A]

ruter två [N/A, N/A]

Fiskface [N/A, N/A]

Narym [N/A, N/A]

pelle-p [N/A, N/A]

Snowsmile [N/A, N/A]

Fiddish [N/A, N/A]

Tebou [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Theleaf Lägg

Forjak Höj till 400.00

Propax Lägg

ruter två Lägg

Fiskface Lägg

Narym Lägg

pelle-p Syna 400.00

Snowsmile Lägg

Fiddish Lägg

Tebou Lägg

*** Flop(Board): *** : [6h, 7r, 5h]

*** Bet Runda 2 ***

Forjak Satsa 750.00

pelle-p All-in 2225.00

Forjak ???

 

Tveksam på höjningen pre. Bet post måste vara standard men vad göra mot Sigges omslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är inte så bra på att skriva här, antingen lägger vi ner eller biter ihop. Får snacka med grabbsen om det. Jag har varit rätt kass på att skriva själv men tycker det är kul med dagbok så jag ska försöka skärpa mig.

 

Blev klar med bonusen på Coral poker idag, 600 in 1400 ut, då sparade jag nån hundring för att försöka klara en lite bonus jag kunde köpa för vip poäng, ligger även ok till i ett par race men de kan bara inbringa smådollars...

 

Kärlekslivet flyter på och vi har börjat spåna om att flytta ihop, från spån till att det händer är förvisso lång tid men iom att vi har två kids var är det bra att iallafall börja kolla runt lite.

 

Har jobbat rätt ok de senaste månaderna vilket är skönt då jag inte har kännt någon vidare drag att sitta och gneta framför datorn. Kommer även att ta en vecka i början på Mars och åka till Orsa för lite skidor. En kompis har fixat en stuga ska bli soft att glida omkring där lite.....

 

Ha en bra kväll och fan vad strongt av Anja med brons....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade lite os, drack öl och lirade med min minirulle.

Spelade en 2dollars rb och kom runt 80 av 1400 vilket inbringade

16 dollar på satsade 6 :)

 

spelade även 11dollars don med resultatet 11-5, satte även ett 22 skott så lillrullen hankade sig över 200 buck.

 

Idag blir det dart och öl hos grannen, till middag ska vi käka köttsoppa sedan blir det ostron och skumpa. Soft mix:)

 

Jag har även lovat Jenny att vi ska ha passonerad älskog om Sverige spöar de tappra gossarna från Minsk idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...