Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I turrarna kom Mike och TotalFarsa i pengarna. Mike kom 11:a tror jag för typ 11 K EEK och TF kom 14e för 7K eller nåt. Sen var det väl rätt många av oss som plussade mer eller mindre på sidospelen (not so hidden brag)....

WP:-)

Det är alltså er man borde ha DB ihop med om man vill bli en vinnande spelare?;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan meddela att även forumiten Inho finns med på bilden :-D

 

Är det han i grå huvtröjja?

 

Isf får jag ihop ett o annat. Halv 8 på söndagsmorgonen så sa nämnda snubbe mitt namn. Han var fan nykter och jag satt och donerade pengar som nån jävla mupp. Jag vet att jag satt och funderade på när jag klämt fram mitt namn under kvällen samtidigt som jag försökte suga upp en halvliter öl ur brallan med en servett.... lite viktigare än att klura på händer och pengar obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP:-)

Det är alltså er man borde ha DB ihop med om man vill bli en vinnande spelare?;-)

Med Skanke i närheten är alla vinnare. Sådeså :mrgreen:

 

Also, den äldre herren till vänster om Valtererik på bilden var bordets största värde. Nordic Bet-roger hade årets mest uppenbara stege och fick maxbetalt mot norrmannens tvåpar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde 2set idag.... blev bra plus, så har snart tagit igen raset jag hade innan vi åkte till Tallinn. 1a setet var lite motigt efter bustat 2st mot 2 outare, men lyckades hitta ok plus iaf. 2a setet kunde bli ruskigt bra men tappa även här några riktigt sura allins bla 2st 80/20 och 1st 70/30... Gjorde inga utdragningar själv idag, så gott att ha dem tillgodo en regnig dag.

 

Avsluta kvällen med att raila Crappy och Torax på Svs... Börja starkt med att raila in par fina klonkar åt killarna med tappa orken. Så killarna sluta 8a och 9a...TT<KT och 44<AA åkte de med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit något spel sedan Tallin, har faktiskt jobbat på dagarna och hängt med tjejen på kvällarna.

 

Snön har orsakat lite rabbalder här i Västerljung, i Tisdags låg det en bil på taket i en viadukt. Omöjligt att ta sig fram om man inte balanserade på en hög trottoar. Igår fick en röd saab möte på en raksträcka och styrde för nära diket och kanade i det "roliga" var att en buss som låg bakom saaben tog rygg och iställe för att kolla var vägen gick bara följde med ner i diket. Bussen ligger kvar ännu.

 

Avaktar nog tills efter jul med att dunka in några pengar för någon ny bonus, kommer förmodligen bli en 600 dollars som man har 45 dagar på sig att lösa.

 

En annan grej är att jag ska försöka bli av med lite kilon, vägde just in mig på tresiffrigt (100). Har blivit alldeles för mycket öl och snaskmat. Det är en dryg månad till Mike´s turre i Kumla tills dess borde man kunnat droppa 5kg iallafall. Börjar ikväll med att gå på julbord och dricka öl :mrgreen:

 

Snöiga hälsningar från Skanke....

 

img0482s.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit något spel sedan Tallin, har faktiskt jobbat på dagarna och hängt med tjejen på kvällarna.

 

En annan grej är att jag ska försöka bli av med lite kilon, vägde just in mig på tresiffrigt (100). Har blivit alldeles för mycket öl och snaskmat. Det är en dryg månad till Mike´s turre i Kumla tills dess borde man kunnat droppa 5kg iallafall. Börjar ikväll med att gå på julbord och dricka öl :mrgreen:

Har hon sagt att hon tycker att du är tjock? :rolleyes: J*vla fruntimmer, börja med att ställa krav direkt i ett förhållande. När blir ni sambos? :roll:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hon sagt att hon tycker att du är tjock? :rolleyes: J*vla fruntimmer, börja med att ställa krav direkt i ett förhållande. När blir ni sambos? :roll:

 

Nej hon har inte sagt ett ljud om att jag skulle vara tjock, men när man måste ta paus efter att gått upp för tre trappsteg och flåsar som en brunstig balt när man knyter skorna är det dax....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit något spel sedan Tallin, har faktiskt jobbat på dagarna och hängt med tjejen på kvällarna.

 

Snön har orsakat lite rabbalder här i Västerljung, i Tisdags låg det en bil på taket i en viadukt. Omöjligt att ta sig fram om man inte balanserade på en hög trottoar. Igår fick en röd saab möte på en raksträcka och styrde för nära diket och kanade i det "roliga" var att en buss som låg bakom saaben tog rygg och iställe för att kolla var vägen gick bara följde med ner i diket. Bussen ligger kvar ännu.

 

Avaktar nog tills efter jul med att dunka in några pengar för någon ny bonus, kommer förmodligen bli en 600 dollars som man har 45 dagar på sig att lösa.

 

En annan grej är att jag ska försöka bli av med lite kilon, vägde just in mig på tresiffrigt (100). Har blivit alldeles för mycket öl och snaskmat. Det är en dryg månad till Mike´s turre i Kumla tills dess borde man kunnat droppa 5kg iallafall. Börjar ikväll med att gå på julbord och dricka öl :mrgreen:

 

Snöiga hälsningar från Skanke....

 

img0482s.jpg

 

Dra ner mössan över öronen så du inte blir förkyld!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande pokerfritt och det har gett mig sinnesro, mer nattsömn och lite läslust. Har plöjt I cirkelns mitt av Dan Brown som stått i bokhyllan och väntat jättelänge. Har även köpt hem nya Dan Brown, men Skanke säger att den suger. Jag tänker läsa den iaf.

I övrigt har vädret i mina trakter idag blivit perfekt, mycket snö och 7-8 minus. Vi har haft så kallt som -24 och det var lite väl. Ikväll blir det nog premiärtur på längdskidorna:-)

Har för övrigt 3 veckors semester så nu finns det utrymme för lite uppesittarkvällar. Blir nog lite deg in på William Hill efter jul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint med Pokerpause Blattan, välkommen tillbaka när suget återvänder.

 

Själv skulle man tagit MTT pause idag. Rök en med triss allin på floppen mot TPTK och färgdrag... Färgen satt. Den andra busta jag nästan hela stacken när jag satte trissen på river med AT på bordet KT2 x T. Sigge satt å sög på 22. Den tredje slog jag upp med AA efter en bettat och 3 synat. Får en syn, flopp K73, sigge bettar jag ställer. Såklart har han K7 och jag träffar inget på turn eller river.

 

Kört massa sng idag med... 32st för vara exakt. Låg hyffsat back men dunka in ett kanon set med 2st 1a platser och 3st 2a platser. Så lyckades jobba in lite plus till sist.

 

PS. Var därför jag var lite slö på MSN SE. Blev mkt tryckande med 6-7 sng igång som det började dra ihop sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...