Skanke Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Vilket jävla sopset jag just drog in. Torskade med QQ,QQ,QQ,AA, Sen kommer sunkballen med syn här... Seat 2: yoann02 ($1,280 in chips) Seat 3: lomobrador ($3,975 in chips) Seat 5: DoUFeeILucky ($1,355 in chips) Seat 7: ProfDoc77 ($2,600 in chips) Seat 9: unoahi ($5,790 in chips) ANTES/BLINDS DoUFeeILucky posts small blind ($150), ProfDoc77 posts big blind ($300). PRE-FLOP unoahi folds, yoann02 folds, lomobrador folds, DoUFeeILucky bets $1,205 and is all-in, ProfDoc77 calls $1,055. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN DoUFeeILucky shows [ , ] ProfDoc77 shows [ , ] ProfDoc77 wins $2,710. Citera
Skanke Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Dryga 200 back idag, inget flyt whatsoever. Det är de där jävla puckofånen på Everest fel. Jävla KRUMELURER.... Citera
Skanke Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Fick avsluta med en ITM... Seat 2: CallinYerATC ($5,030 in chips) Seat 4: Lisa_Ann_xxx ($6,300 in chips) Seat 5: DoUFeeILucky ($3,670 in chips) ANTES/BLINDS DoUFeeILucky posts small blind ($200), CallinYerATC posts big blind ($400). PRE-FLOP Lisa_Ann_xxx folds, DoUFeeILucky bets $3,470 and is all-in, CallinYerATC calls $3,270. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN DoUFeeILucky shows [ , ] CallinYerATC shows [ , ] CallinYerATC wins $7,340. Citera
SouthEast Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Skulle gissa att Skanke spelat med hatten av. På med hatten för KLONK! Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 ÅÅÅÅÅÅÅ vad jag hade hoppats att alla spår av Everest på forumet skulle vara borta när jag vaknade. Svineri borde ju räcka som orsak. Minus 30% roi igår det svänger magistern.... Idag blir det lir på 11-22 dollars sng. Kör jag don blir det 22-33.... Citera
miata91 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2009 Började starkt i onsdag med att sätta 8 raka OTM, var dock nära att sätta 2st ITM men lyckades att pricka bubblan. Den ena var tokjämn och i princip stjäls bara blinds. När BB är 600, tappar iaf en Sigge lite marker och är nere på 2000. Han ställer på sin SB och jag synar med KQ, han visar upp 34 och givetvis träffar han. Nu är det jag som är kort men hittar 33 och ställer men bustar mot AK. I den andra är vi 3st småstackar och en storstack som pushar varje hand. Till slut hittar jag iaf JJ och synar, tyvärr har han då lyckats hitta AQ och träffar på Turn. Tog sen ett set med 4x$11 och lyckades tro det eller ej hitta +22 dollares. Stärkt av min framgång vid borden regga jag 2x11 och 2x22, och hitta +95 på dem. Nu jävlar är vi back in business. Gårdagen var det ingen poker utan jag tog över Skankes roll som bowlingspelare. Vi var ett gäng på 25-30 pers som samlades för att göra upp i denna ädla sport. Började lite tveksamt för min del men avslutade med 5 strikes och lyckades skrapa ihop 168p. Med det resultatet lyckades jag bli 3a. Helt ok för att inte spelat på 2 år. Sen avrunda vi kvällen med lite mat och öl, tyvärr var det ingen tävling i det, då tror jag att jag skulle kunnat knippa första platsen. Citera
Blattanfejan Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 ÅÅÅÅÅÅÅ vad jag hade hoppats att alla spår av Everest på forumet skulle vara borta när jag vaknade. Svineri borde ju räcka som orsak. Jaså Everest is da shit nuförtiden? Har de jättebonus eller? Hurdan är strukturen? En beta ikväll? Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Jaså Everest is da shit nuförtiden? Har de jättebonus eller? Hurdan är strukturen?En beta ikväll? Har inte konto på everest men de beter sig så illa.... Beta ska vi nog kunna få till.... Citera
Blattanfejan Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Beta ska vi nog kunna få till.... Trevligt. Blir nog lite poker och en öl också Vi kanske kan lura med Miata på Svs kl 21. Har inte SE konto där oxå? Citera
miata91 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2009 Jag e på kl 21 på SVS, om du lovar att alltid vika AQ Blattan. För övrigt är Everest en nötsajt, spelat en freeroll till Pokerfinnkampen där som jag klonka. I övrigt kan jag hålla med Skanke att marknadsföringen av deras 1-dags bonus var lite klantigt gjord. Marknadsföra en bonus på 10k som man har en dag på sig att cleara. Iofs behövde man ju inte klara hela men ändå. HAde vart bättre att köra nån annan infallsvinkel på bonusen, typ Pokermaraton på Everest, bonus hela dagen. Men jag orkar inte gå igång på idiotiska saker som Skanke gjorde, då hade man ju fan vart förbannad hela tiden. Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Men jag orkar inte gå igång på idiotiska saker som Skanke gjorde, då hade man ju fan vart förbannad hela tiden. VAFAN din satans krokodil, du borde få ett bältdjur uppstoppad i ditt avfallsrör.... Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Fick mejl från svenska spel, tre år sedan de började med poker och skulle nu ha kalas. En 5000+300 turre. Det är i dessa lägen det faller lite platt att de inte kan erbjuda något extra. Blir ju som vilken turre som helst även om inköpet är rätt högt.... Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 20 första turrarna idag: 20 $3 $14 23% $62 Fast rätt sinnes, i första settet satt ta mig fan allt, i andra inget Citera
SouthEast Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 VAFAN din satans krokodil, du borde få ett bältdjur uppstoppad i ditt avfallsrör.... Är rädd för att det inte får plats... Fick mejl från svenska spel, tre år sedan de började med poker och skulle nu ha kalas. En 5000+300 turre. Det är i dessa lägen det faller lite platt att de inte kan erbjuda något extra. Blir ju som vilken turre som helst även om inköpet är rätt högt.... Eh, nä.... lite över min nivå. 20 första turrarna idag:20 $3 $14 23% $62 Fast rätt sinnes, i första settet satt ta mig fan allt, i andra inget Upp som en SK, ned som en [valfritt] Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Det bästa med forum är de nya uttryck som kommer fram. Nu mera springer man inte bra tex, utan man gör en SK...... Citera
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Hörrö springaren. Vilken sajt inom ongame rekommenderar du? Någon favorit? Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Hörrö springaren. Vilken sajt inom ongame rekommenderar du? Någon favorit? Just nu harvar jag hey vilka har varit väldigt trevliga, om du inte har kört ongame förut är det ju perfekt bara hoppa runt mellan 8x signupperna.... Citera
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Kan man göra överföringar till egna konton inom ongame? Exempel; jag har $210 på BestPoker, kan jag föra över dessa till exempelvis Bwin eller måsta jag plocka ut slantarna och göra en vanlig Visa-insättning? Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Det du kan gör är att spela en HU mot mig och torska. Annars får du dra ut till visat.. Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Ikväll blir det lite MTT. Jag och Miata ska klonka friskt. Kommer spela: 20K gtd $5rb på Ongame 20:00 34K gtd $26 på FT 20:00 30K gtd $11 på stars 20:00 110sek på svs 21:00 Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Hur i helvete kan de få göra korvbröd i förpackningar som inte matchar antalen i korvförpackingarna. IDIOTER Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 SUNKSKALLE ut på stars J9klöver flop JT8 två klöver sigge har 88.... Större SUNKSKALLE på rb´n torskar KK vs AA när jag ska gör rb lägger hey av, kommer in lagom för att se mig försvinna ur turre. Citera
SouthEast Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Ikväll blir det lite MTT.Jag och Miata ska klonka friskt. Kommer spela: 20K gtd $5rb på Ongame 20:00 34K gtd $26 på FT 20:00 30K gtd $11 på stars 20:00 110sek på svs 21:00 Lite beroende på hur många RBs ni gör (säg 2st + en addon) så kommer ni då att backa $57,50 och 110sek var. HÅLL ER TILL SNGS FÖR DJÄUVULEN.... Hur i helvete kan de få göra korvbröd i förpackningar som inte matchar antalen i korvförpackingarna. IDIOTER Pucko...... Du köper en förpackning med 16 korvbröd och ett paket med 10 korvar. Du får ju då dela 6 korvar på mitten, då har du 16 korvar. Citera
apekatt Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Snabb fråga till Skanke. Såg att du fick några turneringsbiljetter några sidor längre back i dagboken och jag kan tänka mig att du kör med 8*bonusen? Vilket får mig att fråga mig själv om man får köpa saker(i ditt fall biljetterna) för de poängen man spelar in bonusen för? [smör] Älskar eran DB btw [/smör] Citera
Recommended Posts