miata91 Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Blattan ge fan i det, poker är bara skit... Själv funderar jag på att ta upp min WoW karriär eller går nån kurs i handarbete... Citera
Skanke Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Inget lir nu på ett par dagar, jobbar i mina mått mätt rätt mycket och har varit jäkligt trött på kvällarna. Ikväll är det dartmatch, skulle fan vara på tiden att jag hjälper istället för att själper laget Citera
Cyntax Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Inget lir nu på ett par dagar, jobbar i mina mått mätt rätt mycket och har varit jäkligt trött på kvällarna. Ikväll är det dartmatch, skulle fan vara på tiden att jag hjälper istället för att själper laget Men om 12 dagar får du lira lite iaf. Du ska till Kumla va? Citera
Skanke Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Men om 12 dagar får du lira lite iaf. Du ska till Kumla va? Japp Citera
swahnroger Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Dock har mitt liv utan poker varit ganska trevligt och jag funderar på om jag verkligen ska börja igen. Tiden som jag förut la ner på pokern har jag istället använt till exempelvis längdskidor och att umgås med min fru. 1) Poker 2) Tid med frugan 3) Längdskidåkning Vilka två väljer du? Lätt val enligt mig. Citera
Crappy Postad 19 Januari , 2010 Rapport Postad 19 Januari , 2010 Seger i Darten, godnatt.... Snyggt! Grattis! Citera
miata91 Postad 19 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2010 Seger i Darten, godnatt.... Snyggt Skankis... Hjälpte du laget idag då? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Snyggt Skankis... Hjälpte du laget idag då? Vann min singel på mediokert spel, men jag är inte bättre än medioker så det var ju bra:mrgreen: Citera
Blattanfejan Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 Blattan ge fan i det, poker är bara skit... Själv funderar jag på att ta upp min WoW karriär eller går nån kurs i handarbete... eller träna? Citera
Blattanfejan Postad 20 Januari , 2010 Rapport Postad 20 Januari , 2010 1) Poker2) Tid med frugan 3) Längdskidåkning Vilka två väljer du? Lätt val enligt mig. Jorå, fast det var ju inte så att jag aldrig tränade eller aldrig träffade frugan när jag spelade..Var ju så långt ifrån grinder man kan komma, spelade kanske 6-10 timmar i veckan. Så det är ju egentligen den tiden vi pratar om. Citera
Skanke Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Hann med ett set don igår, 60 buckisar åt rätt håll:) Nu är det jobb, snygg vikarie idag på avdelningen. I like Citera
Skanke Postad 21 Januari , 2010 Rapport Postad 21 Januari , 2010 Lirade 13 stycken sng efter jobbet idag, plus 10 buck. Varje set det blir plus när jag kör don turbo är bra så jag är nöjd. Nu blir det avatar på heron city:) Citera
SouthEast Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 Vart lite segt med pokern sen juldagsklonken. Är dock bara back ett par hundra dolares, efter en mininklonk häromdagen. Nu är det halsfluss som gäller.... Kåvepenin i 10 dagar. Citera
Blattanfejan Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 lirade lite 1/2 fr cg på svs i fredags bara för att jag abslout inte hade något annat att göra. Lyckades lira ihop 450 sek på ca en timme:-) CG på svs är ju skitenkelt:-D Citera
MikeTime Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 FR micro-CG på svs är ju ett lottospel:-D FYP Citera
Skanke Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Hittade flyt idag på don blev 13-2 och ca 180 dollars +. Fått jobb hela denna vecka med så det blir mindre spel än vad jag tänkt, imorgon blir det Salem direkt efter jobbet, förmodligen kommer jag vara hemma onsdag och torsdag kväll och då blir det spel... Nu blir det en dusch för att sedan hoppa ner i la sängo, puss... Citera
SouthEast Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 lirade lite 1/2 fr cg på svs i fredags bara för att jag abslout inte hade något annat att göra. Lyckades lira ihop 450 sek på ca en timme:-) CG på svs är ju skitenkelt:-D Hittade flyt idag på don blev 13-2 och ca 180 dollars +. Fått jobb hela denna vecka med så det blir mindre spel än vad jag tänkt, imorgon blir det Salem direkt efter jobbet, förmodligen kommer jag vara hemma onsdag och torsdag kväll och då blir det spel... Nu blir det en dusch för att sedan hoppa ner i la sängo, puss... Bra jobbat gubbar! Citera
Blattanfejan Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 FYP Lool, japp lite så är det, speciellt på fredag och lördagkvällar med alla fyllon:-) Citera
Skanke Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Ingen succé för mig i Kumla på de 6 timmar jag var med hittade jag AK en gång och 33 som ända pocket. Annars var det riktigt bra fixat av Mr MikeTime och en eloge till frugan som cuttat köttet så fint Hade trevliga bordsgrannar med Klyka och Illvilja i spetsen, själv hittade jag inte riktigt varken mitt vanliga spel eller mitt vanliha snack:mrgreen: I´ll be back som en anabola stinn Östrikare än gång sade..... Citera
Skanke Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 När man åkte hem från jobbet möttes man av detta i Västerljung, Klåpare.... Citera
IBetUFold Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Att vara på Nalles innelista (Pokermagazine nr 1 feb 2010) måste kännas stort... Citera
Skanke Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Att vara på Nalles innelista (Pokermagazine nr 1 feb 2010) måste kännas stort... ???? Onsdag i Salem: Varama mackor och en öl, på tv går några avsnitt av How I met your mother som jag och tjejen har som serie ihop. Vi har just sett klart s3. Efter maten säger hon, "nej nu tar jag en grogg", en till mig med säger jag. Nu är klockan snart halv tre, jag är ledig imorgon hon börjar om fem timmar. Hon snarkar i soffan just nu för hon kunde inte riktigt ta sig från soffan, på något sett kommer jag få fan för det här Citera
Cyntax Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Onsdag i Salem: Varama mackor och en öl, på tv går några avsnitt av How I met your mother som jag och tjejen har som serie ihop. Vi har just sett klart s3. Efter maten säger hon, "nej nu tar jag en grogg", en till mig med säger jag. Nu är klockan snart halv tre, jag är ledig imorgon hon börjar om fem timmar. Hon snarkar i soffan just nu för hon kunde inte riktigt ta sig från soffan, på något sett kommer jag få fan för det här Nej inte alls. Se bara till att hon snabbt får en återställare på morgonen + att hon har en hink och telefon nära så hon kan ringa och sjukanmäla sig. Citera
IBetUFold Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 ???? Det var SouthEast och hans avatar som fick en listplats i senaste numret av Pokermagazine. Citera
Recommended Posts