sammejao Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jag sitter och väntar på tidernas fetaste rush. När väl variansen är på min sida, då jävlar. Det är dagen då pokergudarna får bita i kudden, just nu är det tvärtom.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jag börjar tro att killen är blind? Samma kille Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Prima SB ($74.22) BB ($89.82) UTG ($92.98) Hero ($54.81) BTN ($48.27) Dealt to Hero J:spade: A:spade: fold, Hero raises to $1.50, BTN raises to $2.50, SB calls $2.25, BB calls $2, Hero calls $1 FLOP ($10) J:club: 4:diamond: 7:spade: SB checks, BB checks, Hero checks, BTN bets $10, SB folds, BB folds, Hero calls $10 TURN ($30) J:club: 4:diamond: 7:spade: J:heart: Hero checks, BTN bets $15, Hero raises to $42.31 (AI), BTN calls $20.77 (AI) RIVER ($101) J:club: 4:diamond: 7:spade: J:heart: K:club: Hero shows J:spade: A:spade: (Pre 63%, Flop 90.0%, Turn 100.0%) BTN shows 9:diamond: 6:diamond: (Pre 37%, Flop 10.0%, Turn 0.0%) Hero wins $98.54 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Prima SB ($49.77) BB ($69.97) UTG ($86.57) CO ($95.90) Hero ($104) Dealt to Hero Q:diamond: Q:spade: fold, fold, Hero raises to $1.50, SB raises to $2.50, BB calls $2, Hero raises to $13, SB calls $10.50, fold FLOP ($28.50) 3:club: 3:diamond: 9:spade: SB checks, Hero bets $14, SB calls $14 TURN ($56.50) 3:club: 3:diamond: 9:spade: 5:spade: SB checks, Hero bets $77.33 (AI), SB calls $22.52 RIVER ($101) 3:club: 3:diamond: 9:spade: 5:spade: 2:heart: Hero shows Q:diamond: Q:spade: (Pre 72%, Flop 87.2%, Turn 93.2%) SB shows K:club: J:diamond: (Pre 28%, Flop 12.8%, Turn 6.8%) Hero wins $98.54 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Prima SB ($104) BB ($44.25) Hero ($151) CO ($34.36) BTN ($65.22) Dealt to Hero 9:spade: 9:heart: Hero raises to $2, CO calls $2, fold, fold, fold FLOP ($4.75) 4:heart: 8:club: T:spade: Hero bets $3, CO calls $3 TURN ($10.75) 4:heart: 8:club: T:spade: 2:club: Hero checks, CO checks RIVER ($10.75) 4:heart: 8:club: T:spade: 2:club: K:club: Hero checks, CO checks Hero shows 9:spade: 9:heart: (Pre 69%, Flop 76.2%, Turn 88.6%) CO shows 4:spade: K:spade: (Pre 31%, Flop 23.8%, Turn 11.4%) CO wins $10.22 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Prima SB ($51.22) Hero ($145) UTG ($43.31) UTG+1 ($58.72) CO ($103) BTN ($45.09) Dealt to Hero A:spade: K:diamond: UTG calls $0.50, UTG+1 raises to $2, fold, BTN calls $2, fold, Hero raises to $9.50, UTG calls $9, UTG+1 calls $7.50, fold FLOP ($30.75) 4:club: Q:diamond: A:heart: Hero bets $15.50, UTG raises to $33.81 (AI), UTG+1 folds, Hero calls $18.31 TURN ($98.37) 4:club: Q:diamond: A:heart: J:spade: RIVER ($98.37) 4:club: Q:diamond: A:heart: J:spade: 3:club: Hero shows A:spade: K:diamond: (Pre 65%, Flop 81.6%, Turn 88.6%) UTG shows Q:spade: T:diamond: (Pre 35%, Flop 18.4%, Turn 11.4%) Hero wins $95.37 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jaaaa motståndet verkar inte vara något fel på iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Jaaaa motståndet verkar inte vara något fel på iaf. haha, samma grabb.. han kommer in ibland o donerar lite. Han sitter med -325bb/100 på typ 450 händer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Jag sitter och väntar på tidernas fetaste rush. När väl variansen är på min sida, då jävlar. Det är dagen då pokergudarna får bita i kudden, just nu är det tvärtom.. Jag börjar tro att killen är blind? Samma kille skojar du på mig? Vet inte vad du kallar rush, men "bättre" motstånd att möta kan väl ändå inte finnas? Hade jag mött en sån FI hade jag skrattat på mig av lycka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Hon ligger bakom mig och sover hela dagarna. Inte så ergonomiskt och lär bli värre när hon kommer upp mot 6-9 kg bildlolcatbild hehe nice jue, min ena katt diggade att sitta på min axel som en papegoja som kattunge när jag satt vid datorn. jävligt mysigt =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 skojar du på mig? Vet inte vad du kallar rush, men "bättre" motstånd att möta kan väl ändå inte finnas? Hade jag mött en sån FI hade jag skrattat på mig av lycka. Även om du möter den där fi'n livet ut på nl100k så betyder det inte att du behöver vinna.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 4 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2009 Snygg lolcat! A+ hehe nice jue, min ena katt diggade att sitta på min axel som en papegoja som kattunge när jag satt vid datorn. jävligt mysigt =) Thx guys, hon ligger bakom mig nu och piper lite ibland Satt och funderade lite kring coaching. Någon som har tagit och kan rekommendera? Tror och hoppas jag skulle kunna slå nl100 inom en nära framtid om jag fick lite hjälp att täta mina uppenbara läckor. Bästa skulle ju vara om det är en svensk kille då jag har mer respekt för svenskars spel än amerikanernas. Tips på coach och vad kostar det ca om någon har koll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 haha, samma grabb.. han kommer in ibland o donerar lite. Han sitter med -325bb/100 på typ 450 händer. varför checkar du turn med 9-9? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 varför checkar du turn med 9-9? jag var astrött och tänkte inte på att grabben gillar att syna ner med bottenpar... @bossbaver hehehehehe, det var en liten skön rush inte så svårt när grabben stoppar in pengarna utan equity hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Droppade 2,4k från ath idag men är ändå upp massa $$$ denna månaden så klagar inte. Siktar på att skicka in NL50rulle på boss till 1 jan och sen försöka röra mig mot 5/10 / nl100 så sakteligen. Ska ta coaching av en kille här på forumet också och se om det ger något. Vet inte om han vill outas så han får göra det själv isf. Men som alltid så har man sjukt självförtroende när man springer fint, om en vecka kanske jag börjar känna på 1/2 igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Droppade 2,4k från ath idag men är ändå upp massa $$$ denna månaden så klagar inte. Siktar på att skicka in NL50rulle på boss till 1 jan och sen försöka röra mig mot 5/10 / nl100 så sakteligen. Ska ta coaching av en kille här på forumet också och se om det ger något. Vet inte om han vill outas så han får göra det själv isf. Men som alltid så har man sjukt självförtroende när man springer fint, om en vecka kanske jag börjar känna på 1/2 igen poker är roligt när man springer bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 SAMMESAMME s jukaste utgången på länge i hbg.. MKT MKT snygga tjejer ute i hbg inatt, aldrig sett så många förr.. Hör av dig så fort du kan så vi kan styra grindstuga. (vaR SEMI NYKTER HELA NATTEN) .- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 haha xxxxxxxxxxxx asså wtf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 SAMMESAMMEs jukaste utgången på länge i hbg.. MKT MKT snygga tjejer ute i hbg inatt, aldrig sett så många förr.. Hör av dig så fort du kan så vi kan styra grindstuga. (vaR SEMI NYKTER HELA NATTEN) .- fan heller att du var seminykter, den har man dragit själv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 asså wtf? Det var en länk med en hundfight där hundarna slåss och har sex om vartannat Var inte tillåtet att länka till den siten här på pf dock Edit: ahaa, trodde du undrat varför länken var borttagen men ser nu att ditt inlägg blev redigerat av pingvinen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 SAMMESAMMEs jukaste utgången på länge i hbg.. MKT MKT snygga tjejer ute i hbg inatt, aldrig sett så många förr.. Hör av dig så fort du kan så vi kan styra grindstuga. (vaR SEMI NYKTER HELA NATTEN) .- hehehehe vem var inte semi-nykter igår? ;] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Det var en länk med en hundfight där hundarna slåss och har sex om vartannat Var inte tillåtet att länka till den siten här på pf dock Edit: ahaa, trodde du undrat varför länken var borttagen men ser nu att ditt inlägg blev redigerat av pingvinen jag såg den, riktigt rolig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Helt fantastiskt vilket kasst värde det var för att vara lördag idag Ångrar att jag inte ens försökte kvala till SM eller köpte mig in, är nog rätt mycket fisk. Aja, nästa år får det bli Kan btw inte bestämma mig för om jag ska lira boss eller ongame, någon som kan ge mig lite insikt i vart det är bäst värde på nl50-nl100? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Droppade 2,4k från ath idag men är ändå upp massa $$$ denna månaden så klagar inte. Siktar på att skicka in NL50rulle på boss till 1 jan och sen försöka röra mig mot 5/10 / nl100 så sakteligen. Ska ta coaching av en kille här på forumet också och se om det ger något. Vet inte om han vill outas så han får göra det själv isf. Men som alltid så har man sjukt självförtroende när man springer fint, om en vecka kanske jag börjar känna på 1/2 igen Hur mycket kommer du betala killen för coaching? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Hur mycket kommer du betala killen för coaching? 50 amerikanska / h Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Helt fantastiskt vilket kasst värde det var för att vara lördag idag Ångrar att jag inte ens försökte kvala till SM eller köpte mig in, är nog rätt mycket fisk. Aja, nästa år får det bli Kan btw inte bestämma mig för om jag ska lira boss eller ongame, någon som kan ge mig lite insikt i vart det är bäst värde på nl50-nl100? Kan bara kommentera angående Ongame och det är bra värde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Kan bara kommentera angående Ongame och det är bra värde och helt sinnessjukt tiltande och motriggad klient. fyp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 50 amerikanska / h Låter nice, vet du om coachen vill ta fler "studenter"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Kan bara kommentera angående Ongame och det är bra värde. Har hört det också men när man kollar i klienten så ser värdet bättre ut på boss (players/flop)? Ser väldigt söndergrindat ut på ongame fyp Pretty much this iof Låter nice, vet du om coachen vill ta fler "studenter"? Nja, vet inte. Tror det är första gången så vi kan ju se hur det går med mig först Bob Dylan, vad finns det att säga om honom? Världens störste artist genom tiderna sammanfattar väl honom ganska bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts