Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

Inte så bra på tvåhjuligt tbh. Men en tändspole till en gammal jävla honda kan ju inte gå på många kronor, dra dit bort vid mazda och köp nytt imo.

 

Skoja inte, jag byggde min egen dator motorstyrning till min gamla lancia delta integrale, satt med laptop och styrde motorn, ballaaah?! ;)

 

Njae, i förhållande till värdet på crossen så kan det kosta ganska mycket. Sett lite oolika iofs. mellan 600-1400 för en ny spole. vettefan hur det kan skilja så jävligt mellan en ny och en ny, men ändå... Den startar jävligt segt, men tillslut, och går tills den blivit varm sen dör den... alltid... tar lite olika lång tid bara... och sen går dne inte att få igång och har ingen gnista... Dragit slutsatsen att det "måste va tändspolen"... Right? Sen är säkert förgasaren felinställd oxå men den vetefan hur jag ställer in :(

 

Men shit. fan fordonsprogrammet eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Njae, i förhållande till värdet på crossen så kan det kosta ganska mycket. Sett lite oolika iofs. mellan 600-1400 för en ny spole. vettefan hur det kan skilja så jävligt mellan en ny och en ny, men ändå... Den startar jävligt segt, men tillslut, och går tills den blivit varm sen dör den... alltid... tar lite olika lång tid bara... och sen går dne inte att få igång och har ingen gnista... Dragit slutsatsen att det "måste va tändspolen"... Right? Sen är säkert förgasaren felinställd oxå men den vetefan hur jag ställer in :(

 

Men shit. fan fordonsprogrammet eller? ;)

 

Verkar ju jävligt skumt, jag är inget geni på det där. Vet inte hur det ser ut men flytta några grader åt något håll och se om det blir nån ändring.

 

haha nej faktiskt inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen! :D

 

Skapligt jävla low att lägga underhållet mitt i natten. Bättre att lägga det på förmiddagen när ingen är vaken som jag sa i en annan tråd

 

 

2550 idag. Känns som jag rushar lite halvt men väntar fortfarande på att mina jävla set ska ramla in nån gång men dem håller sig borta :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

halloj,

 

inte mycke tid för varken pf eller poker atm. Men har lyckas få in lite händer iaf.. 6 tablat i typ 4h utspritt över ett par sessions under veckan.. Med ett fint resultat. (€)

 

runninggoodplz.jpg

 

Springer och spelar bra. Eftersom jag spelar så lite så fokuserar jag verkligen de få händerna jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är svårt! Kanske slänger upp lite mer HH sen

 

 

Tror det är rekordpot

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($952.74)

Hero (UTG) ($992.68)

BB ($1152.29)

MP ($255.09)

Button ($307.75)

 

Preflop: Hero is UTG with 9club.gif, 8club.gif

Hero bets $7, MP calls $7, Button raises $12, SB calls $11, BB calls $10, Hero calls $5, MP calls $5

 

Flop: ($60) 7diamond.gif, 6spade.gif, 5club.gif(5 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $46, MP calls $46, Button calls $46, SB raises $120, 1 fold, Hero raises $400, MP calls $197.09 (All-In), Button calls $249.75 (All-In), SB raises $820.74 (All-In), Hero calls $494.74

 

Turn: ($2480.32) 7heart.gif(4 players, 3 all-in)

 

River: ($2480.32) Jdiamond.gif(4 players, 3 all-in)

 

Total pot: $2480.32

 

Results:

Button didn't show

SB had 8diamond.gif, 4diamond.gif (straight, eight high).

Hero had 9club.gif, 8club.gif (straight, nine high).

MP didn't show

Outcome: Hero won $2465.32

 

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) ($449.41)

UTG ($140.60)

MP ($452.08)

BB ($208.93)

SB ($349.20)

 

Preflop: Hero is Button with Aclub.gif, Qclub.gif

Hero bets $8, SB calls $8, 2 folds, MP calls $6

 

Flop: ($25) 8club.gif, 2club.gif, Qheart.gif(3 players)

MP checks, Hero bets $19.50, SB calls $19.50, 1 fold

 

Turn: ($64) Jclub.gif(2 players)

Hero checks, SB checks

 

River: ($64) 10diamond.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $125, Hero raises $421.91 (All-In), SB calls $196.70 (All-In)

 

Total pot: $707.40

 

Results:

Hero had Aclub.gif, Qclub.gif (flush, Ace high).

SB didn't show

Outcome: Hero won $792.61

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var det slut på det roliga

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($421.32)

Hero (UTG) ($466)

Button ($454.96)

SB ($274.52)

 

Preflop: Hero is UTG with Aclub.gif, Qclub.gif

Hero bets $7, Button raises $22, 2 folds, Hero raises $62, Button calls $47

 

Flop: ($141) Adiamond.gif, Qheart.gif, 4heart.gif(2 players)

Hero bets $105.75, Button calls $105.75

 

Turn: ($352.50) 2diamond.gif(2 players)

Hero bets $246, Button calls $246

 

River: ($844.50) 5diamond.gif(2 players)

Hero bets $45.25 (All-In), Button calls $34.21 (All-In)

 

Total pot: $912.92

 

Results:

Button had Kdiamond.gif, Qdiamond.gif (flush, Ace high).

Hero had Aclub.gif, Qclub.gif (two pair, Aces and Queens).

Outcome: Button won $897.92

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3,5k gröna idag. Månadsresultatet landade på 16,7k eftersom större delen av dagsplusset hamnade efter 00.00.

 

Taggar för en ny månad nu. Målet får bli att göra så mycket pengar jag kan innan jag åker till bali! Tokgrinda i två månader för att sen gå på efterlängtad semester

 

 

Edit: Rätt sjukt att jag lyckades plussa så mycket mtp att jag var back eller be den 15e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så ingen missar den 8-)

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($952.74)

Hero (UTG) ($992.68)

BB ($1152.29)

MP ($255.09)

Button ($307.75)

 

Preflop: Hero is UTG with 9club.gif, 8club.gif

Hero bets $7, MP calls $7, Button raises $12, SB calls $11, BB calls $10, Hero calls $5, MP calls $5

 

Flop: ($60) 7diamond.gif, 6spade.gif, 5club.gif(5 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $46, MP calls $46, Button calls $46, SB raises $120, 1 fold, Hero raises $400, MP calls $197.09 (All-In), Button calls $249.75 (All-In), SB raises $820.74 (All-In), Hero calls $494.74

 

Turn: ($2480.32) 7heart.gif(4 players, 3 all-in)

 

River: ($2480.32) Jdiamond.gif(4 players, 3 all-in)

 

Total pot: $2480.32

 

Results:

Button didn't show

SB had 8diamond.gif, 4diamond.gif (straight, eight high).

Hero had 9club.gif, 8club.gif (straight, nine high).

MP didn't show

Outcome: Hero won $2465.32

 

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty bäver. När kommer det bilder på ungjäveln? Jag går fortfarande i förhoppningarna att det blev en negerunge och du så sakteligen börjar förstå att den inte är din :mrgreen:

 

JK ;)

 

 

Vilken jävla skithåla jag bor i btw. Försökte hitta hämtpizza i förrgår, fanns obv inte. Ringde precis och beställde pizza, skiten öppnade inte förrens 12 :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyty bäver. När kommer det bilder på ungjäveln? Jag går fortfarande i förhoppningarna att det blev en negerunge och du så sakteligen börjar förstå att den inte är din :mrgreen:

 

JK ;)

 

Haha, får väl ta o posta nån bild typ imorrn när vi kommer hem i guess :) Och nej, jag kan inte ge dig någon skadeglädje, med en liten negerunge, haha. Han är faktiskt rätt lik mig som liten knodd :-P Helt stört söt alltså ;-) Och nej jag är såklart inte alls speciellt partisk, men vårt barn är det finaste jag nånsin sett ever :mrgreen::-)

 

BTW, så är det rätt skönt att jag åkte hem och hämtade hit laptopen. Kan bli lite långtråkigt på 10 kvadrat annars, även om jag kan sitta i timmar och bara titta på lillen. Magiskt.

 

/Er stolte Bossbaver

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken jävla skithåla jag bor i btw. Försökte hitta hämtpizza i förrgår, fanns obv inte. Ringde precis och beställde pizza, skiten öppnade inte förrens 12 :S

 

Nöten är pizzerior som skickar ut reklamblad där det står stort över hela bladet "Nu har vi även utkörning!", och så ringer man en onsdag och vill ha en pizza hemkörd, varpå man får svaret "nääeh alltså vi har bara utkörning på helgen."

 

WTFOMGLOL!!! :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, får väl ta o posta nån bild typ imorrn när vi kommer hem i guess :) Och nej, jag kan inte ge dig någon skadeglädje, med en liten negerunge, haha. Han är faktiskt rätt lik mig som liten knodd :-P Helt stört söt alltså ;-)Och nej jag är såklart inte alls speciellt partisk, men vårt barn är det finaste jag nånsin sett ever :mrgreen::-)

 

BTW, så är det rätt skönt att jag åkte hem och hämtade hit laptopen. Kan bli lite långtråkigt på 10 kvadrat annars, även om jag kan sitta i timmar och bara titta på lillen. Magiskt.

 

/Er stolte Bossbaver

 

Haha skrattade gott åt det där :-D Verkligen sjukt roligt att du har blivit pappa. Mer tid till pokern nu när du är pappaledig också? ;-)

 

 

Nöten är pizzerior som skickar ut reklamblad där det står stort över hela bladet "Nu har vi även utkörning!", och så ringer man en onsdag och vill ha en pizza hemkörd, varpå man får svaret "nääeh alltså vi har bara utkörning på helgen."

 

WTFOMGLOL!!! :ola:

 

Haha ja, så jävla dåligt. Tror jag ska flytta till en stad där dem har hemkörning 24/7!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...