Gå till innehåll

HELTOKER. eng > spa


heltoker

Recommended Posts

  • Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan vad El Clasico är överskattat. Ena laget kör handbollsanfall med MINST 10 minuters sidledspassningar innan de avslutar och det andra laget består av en offensiv vars främsta mål är att sälja klubbens tröjor samt en obefintlig defensiv. Lägg då till noll klubbkänsla hos "supportrarna" och en dödstyst arena. tror ja streamar söndagsöppet imorn eller whatever som sänds

 

haha vilken pajas. El Clasico får ALLA matcher, från en VM-final till en sunkig div 3 match i Sverige, att framstå som direkt dåliga och oviktiga matcher..

 

Edit: förstår att du fortfarande grinar sen våldtäkten i Rom och att Ronaldo lämnade er för bögarna i Madrid. Men ni förtjänar inget bättre med en nolla på tränarbänken.

 

Knäpptyst på Camp Nou? Ändå sjöng 20 000 culés ut cirka 25 000 United fans i Rom. SKÅL!

 

skjut dig själv plz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vilken pajas. El Clasico får ALLA matcher, från en VM-final till en sunkig div 3 match i Sverige, att framstå som direkt dåliga och oviktiga matcher..

 

Edit: förstår att du fortfarande grinar sen våldtäkten i Rom och att Ronaldo lämnade er för bögarna i Madrid. Men ni förtjänar inget bättre med en nolla på tränarbänken.

 

Knäpptyst på Camp Nou? Ändå sjöng 20 000 culés ut cirka 25 000 United fans i Rom. SKÅL!

 

skjut dig själv plz

 

hahahahahaha varför har jag svårt att tro dig angående era 20k fans i rom? Snittåldern på Nou camps läktare kan omöjligt ligga under 60 år och hälften sitter pårökta under hela matchen. Skön publik!

 

Angående tränarn så finns det väl inte så mycket att säga. Pep är turgubben som klonkar ett år i pokervm för att sedan glömmas bort medan SIR Fergie år efter år cg grindar ut världseliten och har gjort så längre än du har levt.

 

Engelsk fotboll spelas för inbitna fans medan spansk fotboll spelas för ickekunniga turister.

 

kärlek till dig och lycka till mot skrytbygget idag!

 

PS. Viva Darren Fletcher

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag dör lite inombords när jag ser att det finns så grovt efterblivna människor som dig kungboman. En nolla på tränarbänken?

 

Manchester United (1986–)

 

* Premier League: 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09

* FA Cup: 1989–90, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04

* League Cup: 1991–92, 2005–06, 2008–09

* FA Charity/Community Shield: 1990,[49] 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008

* UEFA Champions League: 1998–99, 2007–08

* UEFA Cup Winners' Cup: 1990–91

* UEFA Super Cup: 1991

* Intercontinental Cup: 1999

* FIFA Club World Cup: 2008

 

om inte det räcker så kan du ju också se vad han har för individuella priser samt vad han vann med Aberdeen också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från grabben som håller på ett lag vars fans består av influgna londonbor, 15-åriga svennar och japaner.

 

intresse från omvärlden väcks när ett lag är så bra som united är. Går inte att fylla old trafford med 78k inbitna supportrar och eftersom intresse finns att se united spela live runt om i världen blir ju en naturlig reaktion att en del av publiken är turister.

 

Jag vet att Utd inte har de skönaste av fans men jag talade för hela England vs Spanien och där råder det verkligen inga tvivel om vilka som har de mest entusiastiska fansen. Tvivlar du bör du ta en tripp förbi wembley när landslaget har hemmamatch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar Sportbladets Marcus Leifby...

 

 

* Det är helt stendött på Camp Nou emellanåt och det är märkligt hur 98 000 människor kan låta så lite. Spansk fotboll kan vara otroligt underhållande att titta på – och den spanska publiken kan vara Europas mest kräsna – och tristaste när det inte går deras väg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citerar Sportbladets Marcus Leifby...

 

 

* Det är helt stendött på Camp Nou emellanåt och det är märkligt hur 98 000 människor kan låta så lite. Spansk fotboll kan vara otroligt underhållande att titta på – och den spanska publiken kan vara Europas mest kräsna – och tristaste när det inte går deras väg.

 

Asså det där är så jävla olika beroende på hur man är. Om jag t ex går på ett sthlms-derby (har absolut inga känslor för någon klubb i Sverige) så går jag dit helt avslappnad, står i någon klack och sjunger med, hoppar o har mig. När jag tittar på ett lag man har starka känslor för, i mitt fall Barcelona, så vill jag bara sitta ner helt tyst, oavsett om man är inne på Camp Nou eller framför TVn. Sitter jag o tittar på en viktig match framför TVn, då vill jag helst vara själv, det sista man vill göra är att snacka. Man är nervös..

 

Årets El Clasico är den största fotbollsmatchen som någonsin spelats, inget snack om saken. Därav redan innan match väldigt nervöst o ovisst. Fantastiskt start på matchen där vår älskade hymn hördes enda till USA. Sen blir det naturligt att ju längre matchen går, ju nervösare blir man. Både innan o efter 1-0 är det helt ovisst, Real kan likagärna ta ledningen, likagärna som dem efter 1-0 målet kan kvittera från ingenstans. Ovisst var ordet. Därav är det ganska givet att ljudvolymen inte är den högsta.

 

Har aldrig riktigt förstått mig på dem som sjunger o hoppar matchen igenom, i en nervös match mot säg värsta rivalen eller en viktig slutspelsmatch i Champions League. Man vill ju nästan sjunka genom jorden.. När jag kan sjunga o hoppa, ja det är i en match jag inte bryr mig om, eller så har vi redan "dödat" matchen o allt är klart, typ 3-0 med 10 min kvar mot Real lr stopptid i en CL-final mot United och tvåmålsöverläge..

 

Känns mer som att dem lags, vars fans som sjunger o hoppar matchen igenom inte bryr sig så jävla mkt...

 

Sen kan alla vara olika, såklart..

 

 

 

El Clasico överskattat, haha jag skrattar fortfarande. Från varenda Unitedsupporter skriker det avundsjuka lång väg. På ena sidan dem som klädde av United i Rom, på den andra sidan dem som får Uniteds stjärnor att flytta på sig bara dem hojtar till. Därför gillar ni inte klassikern, två klubbar som praktiskt taget pissar på er. Och du bör ta dig en enorm funderare när en klubb som Madrid t om pissar på er. DÅ har det gått långt, förstår att du har det jobbigt.

 

Tacka vet jag FC Barcelona, allt är bra blå/rött just nu och vi vinner den största fotbollsmatch som någonsin spelats, matchen var som en final för alla klubblagsmatcher som spelats genom alla tusen år. Bästa fotbollsklubben genom alla tider, Futbol Club Barcelona!

 

PUYOL!!! Skål!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

matchen i sig var ju urdålig, första iaf. men fan så sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt med zlataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!

 

kul att man får rofla sönder, heltoker helt bakom flötet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Årets El Clasico är den största fotbollsmatchen som någonsin spelats, inget snack om saken.....

 

Ovisst var ordet. Därav är det ganska givet att ljudvolymen inte är den högsta.Bra supportrar stöttar sitt lag i motgång... Tror bajen kommer vara aktivare i superettan nästa år, än vad barcas "klack" är för tillfället...

 

 

 

Känns mer som att dem lags, vars fans som sjunger o hoppar matchen igenom inte bryr sig så jävla mkt... För att de vill stötta laget och skapa en bra stämning på matcherna??Passion? Vad vet jag?

 

Sen kan alla vara olika, såklart..

 

Därför gillar ni inte klassikern, två klubbar som praktiskt taget pissar på er. Och du bör ta dig en enorm funderare när en klubb som Madrid t om pissar på er. DÅ har det gått långt, förstår att du har det jobbigt. Pissar på oss? utveckla... 2 CLfinaler irad och 2 andra klubblag pissar på oss?

 

 

 

PUYOL!!! Skål!

f
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Årets El Clasico är den största fotbollsmatchen som någonsin spelats, inget snack om saken.

Största matchen någonsin? Gäsp. En match i mängden snarare. Hade den spelats i sista omgången och varit direkt avgörande för ligatiteln hade det kanske kunnat räknas till en av de större matcherna i årets La Liga möjligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL!

 

Det är begravningsstämning på de flesta arenor i Spanien, inklusive Camp Nou. Sevillalagen och till viss mån Atl. Madrid kan väl mäta sig stämningsmässigt med den sydeuropeiska läktarkulturen, men överlag är det jävligt lame. Det är så, och det är väl ingen större deal med det...

 

I England går alltfler turister på arenorna och "Old Trafford is a church" är ju inte taget ur luften direkt. Jag som Liverpoolsupporter har sett ett antal matcher(större och mindre) på Anfield Road under mina, år och stämningen är inte heller där vad den en gång varit. På de flesta arenorna i England kokar det max ett antal ggr per år, då oftast under rivaliserade hatmöten och vissa stormatcher i Champions League. Detta "kok" får ju ses som rätt standard i Frankrike, Tyskland, Turkiet, Grekland, Holland och till viss mån Italien...

 

Stämningen blir ju vad man gör den till, och givetvis späds den på ju mer man känner för ett lag. I många mindre europeiska ligor, och kanske framförallt Sverige, är ju den inhemska ligan bortskämd med alldeles "för många" supportrar. Den läktarkultur som finns i Sverige är ju på tok för bra kontra fotbollen som presteras. Ett allsvenskt toppmöte eller ett derby mellan två rivaler är ju stämningsmässigt brutalt mycket bättre än en random Barca-match, och även många El Clasico-möten. Att det är så kan tyckas konstigt, men Spanien har uppenbarligen inte samma kultur. Finns inga bortasupportrar på arenorna etc etc. Spelmässigt är La Liga top2 tillsammans med Premier League(sorry Italien/Tyskland), och det är ju stort som fan...

 

Edit: Vet inte ens varför jag skrev detta. Tyckte bara att kungbohmans inlägg och upphyllning av barca-real/sågning av övriga lag var tragikomiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En match mitt i ligalunken i europas 4de eller 5te mest intressanta liga. Mmm tidernas match det! Matchen i sig var trist och jag tackar gudarna för att engelsk fotboll är så mycket roligare att kolla på än spansk loffboll.

 

spanska har väl hittills denna säsong ändå vart mest intressant av alla ligor..?

 

sen hur bra den har vart är en annan femma..

 

och andra halvlek var faktiskt stundtals riktigt bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...