Snygglenn Postad 11 Juli , 2009 Rapport Postad 11 Juli , 2009 Eller så skaffar man sig en prechannel Som är? Citera
Lisa87 Postad 11 Juli , 2009 Rapport Postad 11 Juli , 2009 En kanal på IRC som visar alla nya releaser som preas. Du kan även söka efter releaser. T.ex. för att se om nya Entourage finns ute än eller inte. Citera
heltoker Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 har någon nån torrentlänk eller länk till sida där entourage streamas så skicka den pm så får ni min msnadress i gentjänst! Citera
heltoker Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 jag som aldrig kollar mina pm sr nu att ja har megakillahs telefonnr!! fyllesamtal är att vänta under veckan Citera
weddie Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 När drar du till Gotland? Är själv kluven, vill inte stanna för länge och mina polare drog dit igår. Ska ju bli bra väder så vägrar missa hela veckan =) /eddd Citera
heltoker Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 När drar du till Gotland? Är själv kluven, vill inte stanna för länge och mina polare drog dit igår. Ska ju bli bra väder så vägrar missa hela veckan =) /eddd färjan går från nynäshamn 17:50 idag lie löjligt kanske men jag är sjuuuuukt taggad faktiskt Citera
weddie Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 färjan går från nynäshamn 17:50 idag lie löjligt kanske men jag är sjuuuuukt taggad faktiskt Du får komma med rapport sen, jag glider ner senare på veckan för mina homies har lyckats med vatten läckage i stugan första natten :lol: Citera
fl0w Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Säsongspremiären av Entourage sänds inatt (natten till Måndag) svensk tid. Citera
chipstutten Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Säsongspremiären av Entourage sänds inatt (natten till Måndag) svensk tid. -.-' Citera
mrface Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 glider också ner en vecka nu på måndag fisken Citera
heltoker Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 hmmmmmmmm Gotland var sick.. LÄTT den skönaste resan so far för min del Citera
heltoker Postad 19 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2009 I mean.. WAUW (Gus Hansen- style) Citera
heltoker Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 är du straight? tyvärr för din del, ja Citera
Rammy Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Snällt att du visar hur nån totalförstört Times Like These. Citera
heltoker Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Snällt att du visar hur nån totalförstört Times Like These. yes håller med, tog bara med nån av versionerna som kom upp men jag föredrar också orginalet.. Citera
Caroline87 Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 tyvärr för din del, ja oh snap! Citera
heltoker Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 äh men jävlar vad här var segt Citera
heltoker Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 allvarligt, dagboksdelen har blivit riktigt torr på senare tid. Jävla synd bara att ja inte orkar dela med mig av min coolhet. hehe he Citera
heltoker Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2009 Underhållande tråd .. https://www.flashback.info/showthread.php?t=549558 Citera
FriSoren Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Underhållande tråd .. https://www.flashback.info/showthread.php?t=549558 haha tackar Citera
Lisa87 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Underhållande tråd .. https://www.flashback.info/showthread.php?t=632535 FYP Citera
messi87 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 Passar på och dela med mig av en sjuk grej som hände mig för ett tag sen...När vi ändå är inne på ämnet! Det var för någon helg sedan efter en schyst nattklubbskväll. Jag är aspackade och hänger med en tjej hem från krogen och hoppas få komma till. Hamnar i säng med henne och vi hånglar lite och så. Lagom till kuken börjar stå på mig så börjar jag känna mig riktigt jävla kissnödig. Alltså det slår på med full kraft. Men istället för springa på toa så stannar jag och kämpar vidare, mest för att hon inte ska somna eller något. Vi har sex och jag kämpar mig igenom sexet men enda jag tänker på är att få kissa. Kör på och bara hoppas de är slut snart(omöjligt och komma på fyllan så de var inget alternativ till ett slut), efter ett tag orkar inte tjejen mer och jag sticker direkt till toa. Och nu sker de mest galna, som jag utsatts för på fyllan. För att inte missa sätter jag mig ner. Dock har jag fortfarande stånd (vilket jag inte märker), så kuken står upp ovanför toaringen och pissar ner hela väggen. Jag försöker nu sluta kissa men de går inte så jag ställer mig i spagatläge över toan och styr kuken ner i toaletten (tror alla grabbar vet exakt vilken ställning det är). Tar cirka en halvtimme på mig för att städa upp det nerpissade golvet, väggen och handdukarna. Smyger ut med handdukar och annat tillbehör och gömmer längst ner i tvättkorgen i tvättstugan och sen glider in i rummet igen. Då har tjejen somnat och jag somnar också senare, med det största leendet på läpparna och bara en sak i tanken; "detta blir något att berätta för grabbarna". Citera
Vichyn88 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Postad 30 Juli , 2009 hahaha var bland det roligaste jag har hort fran fyllan. uppskattar historien WP Citera
Recommended Posts