Gå till innehåll

Teh_MoUsE, samlar krafter !


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe, jag kanske kommer ner en stund. Man vet aldrig :-)

 

 

avsluta nyss en stort jävla tilt fitt hora kuk session. spelade som en apa. är alltid för het på gröten i början och ska ta varje pott.

 

det hela slutade -538, kanske ser lite ut. Men det är allt på äckligt dåligt spel. var på väldigt stor tilt det sista och var därför som jag sluta. :roll:

 

Lägg upp handen då :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väldigt många dåligt spelade händer om man säger så. Ska lira match ikväll så det får nog bli lite spel efter och ta igen backet. Förhoppningsvis på den nya datorn. 8-)

 

laters.

 

Jag plockar allt av värde nu när du är borta..

 

spela match länge...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krånglar mig lite med pt3 med får det inte att funka.

 

Hittar inte ens vart svenska spels handhistory sparas. Har letat runt som fan men hittar inte mkt klarspråk hur man ska gå till väga.

 

Om någon skulle kunna förklara eller länka till någon sida där dom förklarar hade det varit guld värt!! :-)

 

meny/tjänster i klienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är bara hur jag får händerna från svs på autoimport ?

 

 

Om man fortfarande använder hh-converter:

När du konverterar filerna så väljer du vart dom "nya" ska sparas (dom du kan importera till PT)... När du sedan spelar och har igång hh-converter så sätter du igång PT och när du klickar igång auto-import så väljer du vilken mapp den ska importera ifrån, då väljer du självklart mappen där "proceed files" från hh-converter hamnat..

 

Simple as that

 

EDIT: Wops, såg ej att du redan hittat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/rapdurrrr-picture-thread-check-out-house-384/

 

Att kunna spendera pengar på en sån ungkarlslya ger mig motivation och motverkar tilten :D

 

såg najs ut det där. Vilka är det där då? några amerikanare? Jag känner igen det därr durr namnet från någonstans men vet inte vart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/rapdurrrr-picture-thread-check-out-house-384/

 

Att kunna spendera pengar på en sån ungkarlslya ger mig motivation och motverkar tilten :D

 

Nu är de där bilderna rätt gamla men iaf. Seriöst, vill någon bo sådär? Ser ut som nån jävla fritidsgård. Fulamerikanskt som fan är det också. Men smaken är ju som baken som bekant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ska bli en bra spelare igen måste jag kunna hantera mig själv och spela bra poker hela tiden.

 

Bara för att man vinner pengar på poker betyder det inte att man är bra.

 

Kommer låta dryg men du är defintivt inte bra på poker. Du har otroligt mycket att jobba på. Jag tror inte att jag någonsin spelat mot dig, men kvittar för du är inte bra. 99.99% chans för det.

 

Sedan, ännu gång vill jag inte låt dryg! Låter bitter men är verkligen inte det!

 

Satt på kontoret en dag då du var på "toppen" och ruschade på full tilt. Sa då; "Så fort vinden vänder för mousey kommer han att tappa en hel del, "casha ut" och börja om på nytt från botten". Den känslan fick jag redan vid början av dagboken på NL25 då du lyckades klonka en turre. Då skrev du; "Ska börja spela fler turneringar, känner att jag är bra på dem". Jag skrev sånt förut. Då var jag ännu sämre än vad jag är nu. Jag är en bättre pokerspelare nu för jag kan öppet och ärligt säga att jag INTE är en bra pokerspelare och att jag har mycket lvar att arbeta på innan jag kan titulera mig som en bra pokerspelare. Ingen spelare kan bli komplett men man kan pusha limiten att nå några ljusår ifrån det. Och för att nå upp till "bra spelare" så tycker jag att det krävs mer än bara att plussa eller leva på gamla minnen där du plussade en stor summa och skottade bort dem.

 

Sorry om jag låter dryg. Hoppas verkligen att det vänder för dig och önskar dig maximal lycka och boomswitch på svs.

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att man vinner pengar på poker betyder det inte att man är bra.

 

Kommer låta dryg men du är defintivt inte bra på poker. Du har otroligt mycket att jobba på. Jag tror inte att jag någonsin spelat mot dig, men kvittar för du är inte bra. 99.99% chans för det.

 

Sedan, ännu gång vill jag inte låt dryg! Låter bitter men är verkligen inte det!

 

Satt på kontoret en dag då du var på "toppen" och ruschade på full tilt. Sa då; "Så fort vinden vänder för mousey kommer han att tappa en hel del, "casha ut" och börja om på nytt från botten". Den känslan fick jag redan vid början av dagboken på NL25 då du lyckades klonka en turre. Då skrev du; "Ska börja spela fler turneringar, känner att jag är bra på dem". Jag skrev sånt förut. Då var jag ännu sämre än vad jag är nu. Jag är en bättre pokerspelare nu för jag kan öppet och ärligt säga att jag INTE är en bra pokerspelare och att jag har mycket lvar att arbeta på innan jag kan titulera mig som en bra pokerspelare. Ingen spelare kan bli komplett men man kan pusha limiten att nå några ljusår ifrån det. Och för att nå upp till "bra spelare" så tycker jag att det krävs mer än bara att plussa eller leva på gamla minnen där du plussade en stor summa och skottade bort dem.

 

Sorry om jag låter dryg. Hoppas verkligen att det vänder för dig och önskar dig maximal lycka och boomswitch på svs.

 

GL!

 

Tack för ett mycket bra inlägg, fick mig en bra tankeställare! Det uppskattades verkligen och jag tycker inte alls du var dryg. Det var väl valda ord och jag blev verkligen inspirerad. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...