sunray Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Men plz, raderar du mitt inlägg för att jag säger att op är en fisk?Ber om hjälp? Han skriver några oläsliga rader om hur han vinner lite först och sen förlorar allt. Hans stora problem är att han har noll koll och måste göra någonting åt det, antingen kolla cr/dc videos eller läsa massor på olika pokerforum. Han frågar vad felet är och svaret är att han är en fisk sluta radera meningsfulla inlägg facister! Va grinig du har blivit då. Gul? Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Hampulito, när det gäller tramsposter så lägger jag ribban lite lägre då de förekommer i trådar som är startade av nybörjare. Varför borde vara uppenbart. Du har ju mkt att komma med egentligen och det borde inte vart så ansträngande att komma med några korta pekpinnar istället för vad du postade. Citera
Banankaka Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Du har enorma lackor, forsta steget mot att komma ngn vart ar att inse att du inte kan spela. Det later hart, men sa ar det. Citera
Matfrid Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Du visar ju själv på svaret i ditt inlägg: du slarvar bort vinsterna, schansar och blir otålig - sådant som vi kallar tilt. Det är inte samma sak som att ha dålig bankroll management. "The Poker Mindset" är en bra bok som tar upp sådana här saker. Det är viktigt att förstå att det finns massor av spelare som är, säger de, egentligen vinnande, om det inte vore för att de förlorar! Varje sätt att ha svagheter på och förlora pengar räknas. De flesta som spelar poker förlorar pengar. Citera
Izy Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Pokerhandboken av Dan Glimne, jättebra bok! Citera
Recommended Posts