Uben Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag söker folk att diskutera Fixed Limit med. Jag spelar för tillfället på UB:s 1/2$ bord och känner att jag håller på att stagnera i utvecklingen. Jag tror det hade varit väldigt lärorikt att diskutera olika situationer. Eventuellt utbyta hh:s för att försöka identifiera läckor. Det lättaste är väll att talas vid genom msn. Skriv nått i tråden eller skicka ett pm för att få min msn. Citera
Svinto Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Varför inte börja med att posta några hhs i forumet? Citera
Largo-Sama Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Jag diskuterar gärna FL. Övergick till det för inte så länge sedan och väntar på några böcker som behandlar ämnet. Jag är dock alldeles för paranoid för att våga ge bort mina hh's Citera
Uben Postad 16 April , 2005 Författare Rapport Postad 16 April , 2005 Varför inte börja med att posta några hhs i forumet? Såklart är det ett jättebra sätt att bli bättre. Men det handlar om ganska olika saker, jag tror dom kan komplettera varandra väldigt bra. Citera
Recommended Posts