Gå till innehåll

Poker i södra Sverige!


Dennis9000

Recommended Posts

Nu måste det vara dags att skapa en pokerklubb någonstans i södra Sverige. Jag är gärna med som co creator, men med tanke på att jag inte har någon erfarenhet så vill jag inte ta på mig så mycket ansvar.

 

Jag tänkte att man kunde samlas en gång i veckan (Lördag el Söndag?) och lira en turnering med ett inköp som de flesta plånböcker klarar av (300 - 500 kr). Åldersgräns 18 år.

 

Jag förstår givetvis att det är svårt att samla ett helt gäng att dra åt samma håll. Men jag vet att jag är villig att hjälpa till så mycket jag kan för att vi ska kunna få igång detta.

 

Men som sagt, jag har ingen erfarenhet i att annordna turneringar. Om någon har en lokal, marker eller bara är intresserad av att vara med, svara i tråden så ska vi nog kunna ordna upp det här!

 

Väl mött!

Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad räknar du till södra Sverige ? Bara skåne ? I småland finns det ju ett par klubbar i kalmarområdet iaf, och det kallar jag iaf södra Sverige. Om du är intresserad av kalmarområdet, så skicka PM så kan jag hjälpa till.

 

Skåne, Småland, Kronoberg och Blekinge är södra Sverige enligt mig, tror jag. Jag är intresserad av Kalmarområdet. Är det jag som är helt blåst, jag hittar inte knappen för att skicka PM. Jag var inne på FAQ igår men knappen kan jag inte hitta. Du kanske kunde skicka ett mail till Dennis_901018@hotmail.com med lite info så kan vi se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hittar inte knappen för att skicka PM. J.

 

Det är ingen knapp. Sätt muspekaren på det nick du vill PMa och klicka så får du upp ett antal olika alternativ, vara det ena är - Skicka PM.

 

Men man måste ha varit medlem på PF ett antal veckor innan man får använda denna funktion. Denna regel infördes för att komma tillrätta med alla nyreggade som enbart var ute efter att spamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...