Gå till innehåll

Uttag med Visa


Alkberg

Recommended Posts

Tog lite tid för mig att få pengarna, två veckor kanske.

I övrigt har jag inget att klaga på. Everest skickade pengarna i dollar, så min bank växlade till finfin kurs.

 

Man får skicka in ID-kort och grejer, men man behöver inte heller hålla på och krångla med muppinsättningar på 20$ som man tvingas göra på de flesta andra sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog lite tid för mig att få pengarna, två veckor kanske.

I övrigt har jag inget att klaga på. Everest skickade pengarna i dollar, så min bank växlade till finfin kurs.

 

Man får skicka in ID-kort och grejer, men man behöver inte heller hålla på och krångla med muppinsättningar på 20$ som man tvingas göra på de flesta andra sidorna.

 

jag brukar alltid bli våldt.. av växlingskursen när jag tar ut via visa, vilken bank har du? när dollarn ligger i 8,15 brukar jag få 7,95 osv. Fick du den gällande växlingskursen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag satte in 240$ med VISA, ville sedan ta ut 370$ samma dag, men jag tror Everest kvittade mina insatta 240$ och lämnade kvar 130$ på kontot

 

 

Vet någon hur lång tid det tar att de tar bort reserveringen av de 240$ jag satte in först från mitt bankkonto?

 

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...