Gå till innehåll

Hej


tiodom

Recommended Posts

Hej, har en fråga angående uttag på expekt, nu är det såhär att jag spelat på min pappas inloggning är 19, men har inte orkat fixat ett konto då han inte använder sitt. Har gått bra att sätta in och ta ut o så, men sen nu då jag ska ta ut en liten större summa på 30 000 så måste jag skicka in ett dokument på mitt visa och id-handling.

Då är frågan vad göra? Då jag antar att dom tror att det är min farsa som lirar på detta konto, sen visar jag mitt id och visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men sen tror jag dom börjar misstänka något då jag, först tar ut sen avbryter jag uttaget med ena visa kortet och undrar varför jag inte får pengarna, sen tar jag ut pengarna igen med ett nytt visa kort.

Vet inte men tror ni att det funkar?

 

Bara jobbigt att krångla till det, vet inte vilken sida detta är nu men jag har stoppat in med mitt kort på farsans konto ett flertalet gånger och allt jag har gjort är sen att skicka in hans ID sen med mitt visakort där jag täcker över namnet och mitten siffrorna. Aldrig hört dom gnälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jobbigt att krångla till det, vet inte vilken sida detta är nu men jag har stoppat in med mitt kort på farsans konto ett flertalet gånger och allt jag har gjort är sen att skicka in hans ID sen med mitt visakort där jag täcker över namnet och mitten siffrorna. Aldrig hört dom gnälla.

 

Blir nog att göra sådär, tack för tipset :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

passa dig så att de inte upptäcker detta, då kanske de gör en leepoker och låser/tar alla stålar på kontot.

 

http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/53157-lurade-eller-ej.html#post1171237

 

mm, men asså har ju aldrig spelat samtidigt eller något sånt, sen antar jag att expekt är bättre på hantera sånna här situationer om det skulle bli problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...