Vrakman Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Har inte brytt mig i dig innan. Men nu var du faktiskt riktigt barnslig. Tror du folk bryr sig i om han e dum mot dig på ett pokerforum? Tror du någon tar någon på pokerforum eller vad som sägs på allvar? Isf kan dem skaffa ett liv. Stället kryper av nördar. Och den största nörden av dem alla är Mr Know It All Ola. Pissluder hela bunten och en hel del whitetrash. Gå ut i verkligheten och sitt inte inne bakom era förbannade glasögon och tyck synd om er för att någon kallar er horunge eller mongo. Kolla häääär va haaan sa om miiig. Kooollllaaa va tasssskiiigt. Tyck syyynd om mig. Jävla muppfitta FYP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Kan alla ni troll som håller på så här mot mig ärligt säga att ni alltid handlat i enlighet med rådande skatteregler på icke-eu-siter,Inte det minsta relevant. Få av oss hävdar att det är omoraliskt att vara kreativ med deklarationen, vilket du alltså gör. Väldigt enkelt: * Skattebetalning är en viktig moralisk fråga och folk som skattefuskar är *****:or är inte konsistent med * Att skattefuska ned till 0% av inkomst med hänvisning till en teknikalitet. Om du bara går över till att det är ok att skattefuska om man verkligen behöver det så är du inte inkonsistent längre. Men då har du heller inte särskilt mycket att säga till folk som vill se lägre skatter i allmänhet. Kolla häääär va haaan sa om miiig. Kooollllaaa va tasssskiiigt. Tyck syyynd om mig. Jävla muppfittaFrån avdelningen "saker jag vågar säga öga-mot-öga". Cred för "muppfitta" förresten, rejäl nostalgi för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Vad menar du med det då? Jag är inte ute efter att försöka banna honom, det klarar han alldeles utmärkt själv. Koncentrera dig på första meningen så kanske det klarnar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Jag orkar inte, jag låser den här för kvällen. Kan alla relaxa lite, käka en påse chips och ta det lugnt tills imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Jag tänkte bara meddela att jag har säkert 50 inlägg i den här tråden som jag inte läst. Jag får väl göra det, tids nog. Men just nu känns det mest jobbigt att jag inte kan använda min dagbok som tänkt - nämligen att prata om mitt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Bumbelibumbelibump! Jag tror Eury är en jävel på att dansa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Åh! Puttin´on the Ritz! Får flashbacks från filmen 'The Golden Child' med Eddie Murphy (som man på den tiden tyckte var den bästa film som någonsin gjorts). Edit: damn it, hittar inte klippet där pepsiburken dansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Min flashback var från en helt annan film. (Har nog postat den tuben minst en gång förut, nånstans.) Körde en Dead Kennedys-låt till eury i en annan tråd. Följer upp med lite spoken word från sångaren Jello Biafra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Var är Mr Eury idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Jag har alltid tyckt att Jello är en fantastisk talare. Jag ångrar än idag djupt att jag inte såg honom när han var i Stockholm och jag var på väg att gå - men inte kom iväg av oklar anledning. Jag tror det var 03. Men hans "hwh"-ljud är ju lite störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Så. Vidare till det viktiga. VAD SKA JAG SKRIVA OM? Jag ska skriva en krönika om musik på 1500-2000 tecken. Den ska vara inne allra senast i morgon bitti och jag är, en gång i livet, helt tom på idéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Jag har alltid tyckt att Jello är en fantastisk talare. this. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Skriv om hur mycket mer livsglädje man får om man uppskattar jpop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Så. Vidare till det viktiga. VAD SKA JAG SKRIVA OM? Jag ska skriva en krönika om musik på 1500-2000 tecken. Den ska vara inne allra senast i morgon bitti och jag är, en gång i livet, helt tom på idéer. Springsteen. Vinkel: Hur kan en sådan världsartist släppa något som working on a dream? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Tack ska ni ha för idébidragen. Det bidde dock ingen krönika skriven. Som tur är fick jag dock ytterligare frist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 ...and now for something completely different. Vem vill beta med mig? Livebeta hockey - närmare bestämt play-off till det allsvenska kvalet. Jag sitter och nätrailar play-offmatchen mellan Valbo HC och Skåre IK som för närvarande står 1-0 i inledningen av andra. Skåre vann första matchen med 4-3. Vad får jag för odds på att Valbo går vidare? $15 på Betway mot dina $10? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Jag har alltid tyckt att Jello är en fantastisk talare. Jag ångrar än idag djupt att jag inte såg honom när han var i Stockholm och jag var på väg att gå - men inte kom iväg av oklar anledning. Jag tror det var 03. Men hans "hwh"-ljud är ju lite störande. "Vilka lärde sig knarka från Dylan och hur har detta påverkat musikhistorien." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vad får jag för odds på att Valbo går vidare? $15 på Betway mot dina $10? DEAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 DEAL! Tack min gode herre. Nu jävlarimig ska det ropas in powerplaylägen. Jag kom förresten på ett jätteroligt (med promille > 1.5) skämt om Brad Pitt i lördags. Tyvärr har det numer förpassats i glömska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 DU borde ju vara på plats som den gävlebo du är! Var i Gävle bor du? Nu ska jag inte vara allt för tydlig med var jag bor - man vet ju aldrig vilka galningar som läser här Självklart borde jag vara på plats - men jag har inte tid. Spar det till kvalserien SOM VALBO KOMMER ATT NÅ EFTER ATT SKANKES DRÖMMAR KROSSATS IKVÄLL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Nu ska jag inte vara allt för tydlig med var jag bor - man vet ju aldrig vilka galningar som läser här Självklart borde jag vara på plats - men jag har inte tid. Spar det till kvalserien SOM VALBO KOMMER ATT NÅ EFTER ATT SKANKES DRÖMMAR KROSSATS IKVÄLL. Brynäs farmare vs Färjestads farmare.... Bonnahockey imo Heja Skanke, bara för att sunkträskSkåre slog ut Karlskrona i förra Playoff omgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Satans träsk, 4 jävla noll....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Satans träsk, 4 jävla noll....... Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Jag har alltid tyckt att Jello är en fantastisk talare. Jag ångrar än idag djupt att jag inte såg honom när han var i Stockholm och jag var på väg att gå - men inte kom iväg av oklar anledning. Jag tror det var 03. Men hans "hwh"-ljud är ju lite störande. Jag läste detta innan jag läste inlägget ovanför och fattade vilken Jello det var som åsyftades. Jag vart offentligt förvirrad där ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts