Gå till innehåll

Slippa avgifter genom att ta ut via pokersajter?


staz

Recommended Posts

flyttade just pengar med neteller, inte nog med att de tog 13$ så tog banken i england 6$ eller om det var £ och handelsbanken 60kr, är det alltid så här? helt värdelöst ju.. Tar föreningssparbanken, nordea och SEbanken samma typ av avgift??

 

Hur kan det komma sig att man slipper bankavgifter när man cashar ut med t.ex. expekt? går detta att komma runt på nå sätt för när man lirar smålimits som jag och inte generarar nå större summor så försvinner ju poängen helt om avgifterna när man cashar ut överstiger mer än 50% av beloppet..

 

* RP och flytt till E&J - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enklaste är väl att spela från början på de sajter som erbjuder uttag utan avgifter, vad ska du på det "utländska" sajterna att göra?

 

Bonushora såklart!

 

Om man bonushorar så använder man väl Neteller för att flytat pengarna mellan de olika sajterna gratis, inte går via svenska eller utländska banker!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom flest siter ger bonusar, dessa bonusar täcker mer än väl de utgifter man kan hitta på för att få ut sina pengar. Om det ändå inte räcker finns det siter som betalar ut till sina kunder gratis i Sverige tex Multipoker, B2B och Expekt. Om man ändå tvunget ändå inte är nöjd med ovanstånende alternativ och inte vill spela på dessa siter får man acceptera att det blir avgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag undrar är hur det kan komma sig att jag åker på avgifter från 2 olika banker när jag cashar ut från neteller och ingen avgift när jag cashar ut från typ expekt.

 

Min gissning är att expekt har ett bankkonto i sverige som de skickar ut pengarna från, och att avgifterna som blev när ja cashade från neteller uppkom av att det var ett bankkonto i utlandet inblandat, kan det stämma?

 

Vilket tar mig till nästa fråga, har multipoker ett konto i sverige som man får sina cashouts från? Och kan man köra ett konto på multi som man för över pengarna till ifrån empire, och sen cashar ut från multi? (om man bara lirar på empire dvs)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket tar mig till nästa fråga, har multipoker ett konto i sverige som man får sina cashouts från? Och kan man köra ett konto på multi som man för över pengarna till ifrån empire, och sen cashar ut från multi? (om man bara lirar på empire dvs)

 

Nej, för då blir Multipoker sura på att betala 4% på dina överföringar (för det är vad dom får betala) och stänger ditt konto.

 

Däremot kan du ju ta ut dina pengar från Empire och börja spela på Multpoker (samma nät ju) och då blir det gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, men jag har rakeback på empire.. jobbig sits.

 

alltså hur pass hårda är dom på det där med cashoutsen? om man lirar lite på multi, är det lungt då eller? :/

 

För var 1000$ du för över får sajten i snitt betala 40$. Raka ihop det så KANSKE det är okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...