Harry_Pottodds Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Omaha h/l el 100k på avanza zer0? Andra förslag? köp blackpearl och håll tummarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 21 Juni , 2011 Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Endomines is the shit! Men pärlan är inte dum, den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2011 Att lasta in mycket i frimärksaktier och chansbolag har jag gjort färdigt. Långt över EV och kör Hit&Run i den gröten. Mer intresserad av nåt som har mer stabil svag linje uppåt... om man inte kör nåt investmentbolag typ som har många bolag i påsen. Tack ändå för tipsen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 Bra lina på BB. Pluss nåra inköp PLO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2011 Bra lina på BB. Pluss nåra inköp PLO. Grattis antar jag? om det är det bb som jag tänker på så säger jag såhär: om du trodde du upplevt varians i ditt liv så har du inte en aning om det är första vill säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 =) Har skaffat en första bajsmaskin som nu sover på magen min. Turrar/sattar ska jag nog hoppa över närmsta tiden.. Sit out är mer behaglig i cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 barn? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 barn? : P yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 barn? : P trodde han menade en laptop först... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 trodde han menade en laptop först... Klipskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Stort Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Tacka fan för att det föds fler barn i Sverige med lite gamble i generna Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Gratz! Barn är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Tackar! Klart det är ytterligare rake framöver ett antal år men det finns nån som lyssnar och avgudar mig när jag drar lite handanalyser och backwajn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Grattis (har redan sagt det på facebook men en gång till skadar väl inte?) Är ju inte billigt, se http://www.privataaffarer.se/familjeekonomi/200906/barnet-kostar-en-miljon/index.xml så det är bra att du börjar grinda ihop till pengarna direkt. En kul resa är det dock definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Grattis! Btw, har du delgett upplösningen på dina fastighetsproblem inom släkten? Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Grattis (har redan sagt det på facebook men en gång till skadar väl inte?) Är ju inte billigt, se http://www.privataaffarer.se/familjeekonomi/200906/barnet-kostar-en-miljon/index.xml så det är bra att du börjar grinda ihop till pengarna direkt. En kul resa är det dock definitivt. Sjukt imponerad av att Swedbanks ekonomer lyckades räkna sig fram till insikten: "Kostnaden för barn skulle vara ännu högre om det inte vore för barn- och studiebidraget.". Fast jag undrar förstås om de då verkligen har tagit hänsyn till den del av föräldrarnas skatt under deras livstid som går till barn- och studiebidrag. Man går väl troligen plus på bidragen ändå men kanske inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Grattis (har redan sagt det på facebook men en gång till skadar väl inte?). Plus på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Jättekul med bäbisar. Är barnvakt åt en ettåring just nu, vi har hittat flera gemensamma intressen. Vi tycker båda om mönster, upprepningar, upprepningar med variation, färger, kontrasterande bilder, geometriska samband, symbolisk abstraktion, överaskande harmonier et.c. När din bäbis blir lite äldre kan jag rekommendera t.ex. Philip Glass eller Bach. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 grymt, stort grattis! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Ska jobba in lite teckenspråk så småningom. Höjer faktiskt IQ ett par hack och dessutom kan lillskiten förklara vad denne vill isf för frustrerat se hur föräldrarna inte fattar ett skit. Iaf inte innan talet kommer. Sign with your baby är en gammal populär bok i ämnet. Har någon andra att addera i temat är det varmt välkommet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Grattis! Btw, har du delgett upplösningen på dina fastighetsproblem inom släkten? Hur gick det? Det är löst. Dessutom hyfsat rättvist. Den släktingen som inte bodde där köpte rasket. Den som bodde där valde att flytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2011 Omaha h/l el 100k på avanza zer0? Andra förslag? Ja, nu är det dax att klura på några köp iaf. Har turligt nog varit för lat för att ta tag i börsen sedan jag började tänka tanken. Ok, är ju inte så att världsekonomin ser ut som guld och gröna skogar (back grismycket idag med) inom en vecka men ett par procent av portföljen ska väl in inom ett par dagar. Om det skiter sig kan jag trösta mig med att andra har gjort sämre affärer. Kan ev bli tal om att ta ett skott i nån option till och med.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts