Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fan vilket snack det är om den här jävla loosern Blom90. Jag skulle ta han och rövknulla honom vilken dag som helst.

Jag har bara ett problem.......jag letar som fan bland mina NL50 bord men hittar inte pissråttan

häftig du är :)

• Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Fan vilket snack det är om den här jävla loosern Blom90. Jag skulle ta han och rövknulla honom vilken dag som helst.

Jag har bara ett problem.......jag letar som fan bland mina NL50 bord men hittar inte pissråttan

wow min nya idol

Postad
Tänkte berätta att jag har gjort en intervju med blom och den kommer komma i dagarna. Så snart får ni andra veta vem han e, och om alla rykten stämmer..

Vart kan man läsa detta sen då?

Postad
Vart kan man läsa detta sen då?

Tror inte jag får nämna det här inne. Men gå in på svenska spel och in på sture1 och fråga blom90 det själva... eller lägg are på svenskaspel.com så hittar ni rätt..

Postad
"Kriga från Prima / microgamingnätverket har även han börjat tampats med Blom."

/ Blom.se

hehe fan det börjar ryktas i pokersvängarna att blom dominerar på svs. När får vi se Amexos o de andra lirarna på prima tro? =)

Kriga kommer jag ihåg verkade va riktigt grym förut, krossade totalt när jag brukade kika iaf. Då spelade han dock 6max 5/10-10/20 å ibland 50/100 när det fanns spel.

Postad
svenskaspelare.uknowwhat

Läste precis intervjun där nu, va tydligen bara del 1 så kommer en del 2. Det är mer en text blom själv skrivit om hans äventyr ( även om inte mycket kom med i första delen), helt klart läsvärd för alla Blomiggaz.